۵۷۹
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۱۰۴۱
طی مصاحبه با مسئول دفتر نمایندگی شهرستان دشتستان تشریح شد:
کانون بازنشستگان ناجا بعنوان حامیان اصلی بازنشستگان، مستمری بگیران و خانواده‌های محترم آن‌ها همواره تلاش دارند تا با بهره گیری از توان کانون‌های استان‌ها و دفاتر نمایندگی شهرستان‌ها، در مسیر رفع نیاز‌ها و مشکلات معیشتی و رفاهی و ارتقای کیفیت زندگی آن‌ها گام بردارند.

 

گزارش عملکرد ماه مهر دفتر نمایندگی شهرستان دشتستان

به منظور اطلاع شما عزیزان با مجموعه برنامه، خدمات و اقداماتی که در یک ماه اخیر از سوی دفتر نمایندگی شهرستان دشتستان انجام گرفته است گفتگویی با مسئول دفتر نمایندگی شهرستان دشتستان سرهنگ پاسدار بازنشسته نعمت الله کره بندی انجام دادیم:

 در ابتدا بفرمایید مهمترین برنامه‌هایی که دفتر نمایندگی شهرستان دشتستان در این ماه داشتند چه بود؟

جابجایی دفتر نمایندگی شهرستان دشتستان از محل قدیم به محل جدید به آدرس برازجان خیابان الفتح جنب فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان و بازسازی آن، رنگ کاری، سرامیک و برق کاری، سقف کاذب، پارتیشن بندی و ...

 

در بحث خدمات رفاهی و معیشتی چه اقداماتی در این ماه انجام گرفته است؟

بعلت بیماری کرونا داوطلب جهت اعزام به مرکز رفاهی و زیارتی و تفریحی نداشته ایم. ضمن دیدار با تعداد ۲۲ نفر یک بسته معیشتی و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اهدا گردید. تعداد ۱۲ فقره نامه جهت فرزندان سرباز که در حال آموزش سربازی میباشند، در خصوص انتقال به نزدیکترین محل سکونت داده شد، تعداد ۲۰ فقره نامه جهت معرفی به موسسه اقلام مصرفی ناجا استان معرفی گردید، تعداد ۸ فقره معرفی جهت دریافت وام ازدواج به موسسه اقلام مصرفی ناجا استان معرفی گردید، تعداد ۲۲ نفر از پیشکسوتان که سوابق حضور جبهه آنان در حکم حقوقی اعمال نشده بود به کارگزینی فرماندهی انتظامی استان معرفی گردید، تعداد بیش از ۲۰۰ نفرجهت دریافت سهام مهرگان به کارگزینی ف. ا. شهرستان دشتستان معرفی شدند.

 در بحث خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی، چه اقداماتی در این ماه انجام گرفته است؟

تعداد ۱۶ نفر پیشکسوت بازنشسته که مشکل خانوادگی و مشکلات قضایی داشته اند به نمایندگی حقوقی کانون معرفی شدند.

 

اگر امکان دارد گزارشی در حوزه توانمند سازی و ارایه وام‌های مختلف اعم از توانمند سازی، حبیب ابن مظاهر، کریم اهل بیت (ع) و ... ارائه دهید؟

۵ نفر جهت وام توانمند سازی و ۲۵ نفر راهنمایی جهت وام حبیب بن مظاهر به بانک قوامین معرفی شدند. وام کریم اهل بیت نداشتیم. ۱۳۰ نفر جهت وام اشتغالزایی فرزندان به کانون محترم استان معرفی گردیدند.

 

یکی از اقدامات مهم کانون در حوزه معیشتی و رفاهی انعقاد قرارداد و تفاهم نامه با شرکت‌ها و موسسات مختلف است. در این ماه چه برنامه‌هایی در این حوزه داشتید؟

به منظور ارئه خدمات معیشتی و رفاهی با رستوران‌های شهر برازجان ۱: رستوران برجویی ۲: رستوران رتبه ۳: رستوران اله وردی قراردادی منعقد که نسبت به پرسنل پیشکسوت و مستمری بگیر با ارائه کارت شناسائی تخفیف ویژه در نظر گرفته شود.

در بحث اشتغالزایی فرزندان پیشکسوتان چه اقداماتی در این ماه صورت گرفته است؟

معرفی تعداد ۲۰ نفر از فرزندان بازنشسته و مستمری بگیر به شرکت‌های مستقر در حوزه استحفاظی شهرستان دشتستان.

 در طول ماه مسئولان کانون استان جلسات متعددی با معاونان فرماندهی انتظامی، روسای کانون‌ها، روسای کانون‌ها، روسای سابا، ساتا، مسئولان حوزه شهری و ... انجام میدهند. در این ماه چه جلسات مهمی داشتید؟

با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۳ جلسه با فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان در دفتر کار ایشان و یک جلسه در دفتر نمایندگی کانون و تعداد یک جلسه با ریاست حفا شهرستان و تعداد یک جلسه با ریاست بازرسی و یک جلسه با رییس پلیس پیشگیری ف. ا. شهرستان دشتستان و یک جلسه با رییس پلیس عملیات شهرستان انجام گردید.

 

 در پایان ضمن تشکر، اگر در خصوص برنامه‌های ماه آتی دفتر نمایندگی شهرستان دشتستان نیز توضیحاتی ارائه دهید؟

ان شاءالله در آینده مقرر گردیده با شرکت‌ها و کارخانه‌های حوزه استحفاظی با رعایت پروتکل بهداشتی جلسه‌ای تنظیم که فرزندان پیشکسوتان را بکارگیری نمایند.

گزارش عملکرد ماه مهر دفتر نمایندگی شهرستان دشتستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها