۵۵۱
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۲۳۹۲۴
اولین مسابقه مجازی فرهنگی در دوران کرونائی و با شعار "ما کنارتان هستیم" به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و هفته ناجا برگزار می شود.

شما هم یکی از 100 برنده 2 میلیون ریالی ما باشید

با شیوع ویروس کرونا و احتمال به خطر افتادن سلامتی پیشکسوتان و اعضای کانون بازنشستگان ناجا، برنامه های مصوب فرهنگی کانون در سال 1399 از جمله برگزاری ضیافت ها و محافل انس و الفت و ورش همگانی و... با مشکل اجرا مواجه شد. بر همین اساس هیات مدیره کانون بازنشستگان ناجا تصمیم گرفت که بمنظور تقویت روحی و نشاط اعضا در دوران محدودیت خروج از منزل، تا پایان سال در مناسبت های مختلف چند مسابقه تحت عنوان "ما کنارتان هستیم" برای اعضای محترم کانون بازنشستگان ناجا برگزار شود.


در این مرحله و به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و نیز چهلمین سالگرد دفاع مقدس، 10 سئوال طراحی و بشرح زیر در کانال سروش و پایگاه اطلاع رسانی (سایت)درج شده است.
اعضای محترم و خانواده آنان می توانند با ارسال پاسخ از طریق تلفن همراه خود و به روش زیردر این مسابقه شرکت نمایند.


پاسخ مسابقه یک عدد 23 رقمی است و برای بدست آوردن آن کافیست، ابتدا 13 رقم شماره شناسایی خود یا سرپرست خانواده را نوشته و سپس پاسخ سئوالات را که بصورت یک عدد 10 رقمی در ادامه آن به شماره پیامک 300042844 ارسال نمایید. ضمنا از درج نام و مشخصات و یا هر گونه حرف یا کلمه اضافه ای در متن پیامک خودداری شود.

مثال ارسال پاسخ:
221018985188001214213223

اولین مسابقه مجازی  فرهنگی « ما کنارتان هستیم »

 

اولین مسابقه مجازی  فرهنگی « ما کنارتان هستیم »

اولین مسابقه مجازی  فرهنگی « ما کنارتان هستیم »

اولین مسابقه مجازی  فرهنگی « ما کنارتان هستیم »

دانلود سوالات

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو