۵۳
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
تعداد بازدید: ۱۷۲۹

شهید ستوان­یکم مصطفی فعال ­پور در بیست و پنجمین روز از دی­ماه سال 1362، در شهرستان شیراز دیده به جهان گشود. وی که استعداد بالایی در کسب علم و دانش از خود نشان داده بود، مقاطع مختلف تحصیلی را با موفقیت به اتمام رساند و خیلی زود در سال 1383 در آزمون ورودی دانشگاه پذیرفته شد و تحصیلات دانشگاهی را شروع کرد.

شهید فعال­پور پس از آنکه تحصیلات دانشگاهی را به پایان رساند، به دلیل علاقه زیادش به خدمت به نظام اسلامی، در سال 1385 وارد دانشگاه علوم انتظامی شد.

این شهید بزرگوار همانند دوران تحصیلش در مدرسه، آموزش­های دانشگاه علوم انتظامی را نیز به خوبی و با علاقه کامل فراگرفت و پس از آن برای خدمت به یگان امداد فرماندهی انتظامی استان فارس اعزام شد. شهید فعال­پور در تمام مدتی که در این فرماندهی مشغول خدمت بود. تلاش می­کرد تا به بهترین نحو ممکن مأموریت­هایش را به سرانجام برساند. به همین دلیل نیز فرماندهان این شهید بزرگوار از عملکرد و اقدامات او رضایت کامل داشتند.

شهید فعال­پور پس از مدتی خدمت صادقانه در شیراز به منطقه عملیاتی سراوان، یگان تکاوری هنگ مرزی اعزام شد و در این منطقه عملیاتی با وجود سختی­های زیادی که پیش­روی داشت. موفقیت­های بسیاری را به دست آورد.

این شهید بزرگوار در عملیاتی که به شهرستان سراوان اعزام شده بود. در بامداد ششم خردادماه سال 1392 در درگیری با اشرار مسلح به مقام والای شهادت دست یافت.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

 

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها