۵۱۱
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۲۴۹۲
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور پژوهشی کانون بازنشستگان ناجا خبر داد:
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور پژوهشی کانون بازنشستگان ناجا از برگزاری مسابقات مجازی فرهنگی - ورزشی «ما کنارتان هستیم» در نیمه دوم سال 99 خبر داد.

برگزاری مسابقات مجازی فرهنگی - ورزشی «ما کنارتان هستیم»

سرهنگ مرتضی موحدنژاد گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا، تأکید بر عدم حضور افراد در اجتماعات و بنا به درخواست نمایندگان محترم بازنشستگان در پنجمین نشست مجمع کانون و تصویب اعضای مجمع مبنی بر ارائه طرح های جایگزین برنامه هایی که مستلزم تجمع افراد بود، سری مسابقات مجازی فرهنگی - ورزشی با عنوان «ما کنارتان هستیم» در نیمه دوم سال 99 برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مسابقات، ایجاد و ارتقاء روحیه اعضای کانون و خانواده آنان، پر کردن اوقات فراغت اعضاء در ایام شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا، ارج نهادن به تلاش و پشتکار اعضاء و خانواده آنان در حوزه های فرهنگی و ارتقاء سطح معلومات عمومی اعضای کانون است، افزود: کلیه بازنشستگان، مستمری بگیران، وظیفه بگیـران و خانواده های محترم آنها می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور پژوهشی کانون بازنشستگان ناجا در تشریح این مسابقات گفت: در این طرح، در انتهای هرماه به مناسبت های مختلف مجموعه سئوالاتی در زمینه های فرهنگی، ورزشی، بهداشت و سلامت و... در سایت های کانون و کانال های سروش استانی و کانون بارگذاری می شود و علاقه مندان با ارسال پیامکی پاسخ های صحیح می توانند در مسابقه شرکت نمایند.

وی تصریح کرد: در هر ماه به تعداد 100 نفر از کسانی که پاسخ صحیح خود را از طریق سامانه پیامکی ارسال نمایند به قید قرعه هدیه نقدی به مبلغ 2 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

سرهنگ موحدنژاد در خصوص زمان برگزاری مسابقات نیز گفت: این مسابقات در طول نیمه دوم سالجاری و در مناسبت های مختلف مانند هفته نیروی انتظامی، ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع)، 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار،  30 آذر ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار،  5 آذر روز تشکیل بسیج مستضعفان، 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت،  17 دی کشف حجاب به دست رضاخان، 19دی قیام خونین مردم قم،  3 جمادی الثانی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، 20 جمادی الثانی میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر و روززن، 13 رجب میلاد امام علی (ع)، 27 رجب روز مبعث، سوم شعبان ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، چهارم شعبان ولادت علمدار کربلا و روز جانباز، 28 اسفند روز ملی شدن صنعت نفت و پنجم شعبان ولادت امام زین العابدین(ع) انجام می گیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو