۴۶۲
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۱۱۸۵
دیدار صمیمانه فرمانده ناجا با پیشکسوتان اولین دوره دانشکده کمیته انقلاب اسلامی:
فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با پیشکسوتان اولین دوره دانشکده کمیته انقلاب اسلامی، آنان را گنجینه های عظیم تجربه معرفی کرد و بر ضرورت روایت ایثارگری های نیروهای کمیته به جامعه تاکید کرد.

سردار حسین اشتری در دیدار صمیمانه با پیشکسوتان اولین دوره دانشکده کمیته انقلاب اسلامی که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: بر روح بلند و ملکوتی  حضرت امام خمینی ( ره) درود و رحمت می فرستیم و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهیدان مظلوم نیروی انتظامی، سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای کمیته انقلاب اسلامی  را گرامی می داریم و برای فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری مدظله العالی  آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.

تاریخ شفاهی نقش نیروهای کمیته انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس به جامعه منتقل شود

وی افزود: محضر شما پیشکسوتان اولین دوره دانشکده کمیته انقلاب اسلامی خیرمقدم و خوش آمد عرض می کنم و از اینکه امروز توفیق حضور در جمع شما عزیزان را دارم بسیار خرسندم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با هدایت های داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و به برکت خون شهدا پیروز شد و به ثمر نشست افزود: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی، در23  بهمن ماه سال57 کمیته انقلاب اسلامی با عضویت نیروهای انقلابی و ولایی تشکیل و تامین نظم و امنیت را بر عهده گرفت.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به تحرکات خرابکارانه و توطئه دشمنان همزمان با تشکیل حکومت اسلامی در کشور یادآور شد: همزمان با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد تحرکات منافقان، تجزیه طلب ها و ... در مناطقی از کشور بودیم، در این میان با توجه به فضای کشور عده ای ضد انقلاب به دنبال سوء استفاده و تلاش برای اقدامات خرابکارانه بودند.

تاریخ شفاهی نقش نیروهای کمیته انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس به جامعه منتقل شود

وی اضافه کرد: کمیته انقلاب اسلامی درست در مقطع و زمانی شکل گرفت که تشکیل آن بر مبنای فضای جامعه و ضرورت، بود و در واقع نیروهای کمیته انقلاب اسلامی در تامین امنیت جامعه نقش محوری را عهده دار شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به نقش بی بدیل نیروهای کمیته انقلاب اسلامی در اوایل تشکیل حکومت اسلامی ادامه داد: نیروهای کمیته انقلاب اسلامی نه تنها در مقطع اشاره شده بلکه در دوران دفاع مقدس و پس از آن یعنی در تمام عرصه های صیانت از نظام و انقلاب اسلامی خوش درخشیدند و ایثارگری های این نیروهای انقلابی و ولایی بر کسی پوشیده نیست.

سردار اشتری با اشاره به نقش آفرینی های ایثارگونه نیروهای کمیته انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: کمیته انقلاب اسلامی، شهربانی و ژاندارمری نه تنها در ایفای نقش خود یعنی تامین امنیت شهرها عملکرد خوبی داشتند بلکه با حضور در جبهه های حق علیه باطل در مقابل این نظام و انقلاب دین شان را ادا کردند و ما شهدای بسیاری از این نیروها را تقدیم نظام و انقلاب کردیم.

تاریخ شفاهی نقش نیروهای کمیته انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس به جامعه منتقل شود

عالی ترین مقام انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه پیشکسوتان؛ گنجینه های عظیم و ارزشمند تجربه هستند، بر لزوم بهره مندی از دانش و تجربه این عزیزان تاکید و نشان کرد: شایسته است که تاریخ شفاهی نقش نیروهای کمیته انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و همچنین 40 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی به جامعه منتقل شود.

سردار اشتری اضافه کرد: ایثارگری های پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی در دفاع از نظام وانقلاب اسلامی نه تنها بایستی ثبت و ضبط شود بلکه باید این نقش آفرینی های بی بدیل به نسل جوان روایت گری شود.

فرمانده نیروی انتظامی خطاب به پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی عنوان کرد: همه ما قدردان رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس و دلسوزان این نظام و انقلاب دینی هستیم و بنده شخصا نسبت به نیروهای انقلابی و ولایی کمیته انقلاب اسلامی ارادت دارم و ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خانه همه پیشکسوتان است و همواره از پیشنهادات، نظرات و راهکارهای عملیاتی شما عزیزان استقبال می کنم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری بر لزوم توجه به وضعیت معیشتی بازنشستگان و پیشکسوتان بیان کرد: بر ارائه مطلوب ترین خدمات به پیشکسوتان تاکید ویژه ای دارم و بخشی از ظرفیت اماکن رفاهی، آموزشی و ورزشی نیروی انتظامی را برای استفاده پیشکسوتان عزیز و خانواده هایشان در نظر گرفته ایم و ان شاء الله بر مبنای امکانات موجود بتوانیم بیش از پیش در خدمت این عزیزان باشیم.

تاریخ شفاهی نقش نیروهای کمیته انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس به جامعه منتقل شود

گفتنی است، در این نشست صمیمانه، پیشکسوتان اولین دوره دانشکده کمیته انقلاب اسلامی ضمن بیان دیدگاه ها و نظرات خود در حوزه های ماموریتی نیروی انتظامی، برخی از مشکلات و دغدغه های خود را مطرح کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو