۴۴۳۹
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۱۷۱۳
معاونت توانمند سازی و خدمات رفاهی کانون بازنشستگان ناجا خبر داد:
معاونت توانمند سازی و خدمات رفاهی کانون بازنشستگان ناجا از اعطای ۷۷ میلیارد ریال وام ضروری بدون سود، کارمزد و ضامن در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
سرهنگ تقی زاده گفت: یکی برنامه‌های معاونت توانمند سازی و خدمات رفاهی کانون که از سال گذشته عملیاتی شد، حمایت از اعضایی است که براثر حوادث غیرمترقبه یا وجود بیماری‌های صعب‌العلاج خود یا اعضای محترم خانواده (اعضای درجه‌یک تحت تکفل) و یا مشکل مسکن، ازدواج فرزندان، رفع دین دچار مشکلات مالی و ... شده‌اند و نیازمند وام ضروری می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه این وام بدون هرگونه سود و کارمزد است، نیاز به ضامن ندارد و مستقیما به حساب حقوقی اعضا واریز می‌شود و مصداق واقعی «قرض الحسنه» است، افزود: در این برنامه، اعضای کانون با مراجعه یا ارسال گزارش به کانون محل سکونت، پرونده تشکیل می‌دهند. پس از بررسی‌های کارشناسی، مساعدت لازم از محل برنامه‌های حمایتی صورت می‌گیرد.

معاونت توانمند سازی و خدمات رفاهی کانون بازنشستگان ناجا با تاکید بر اینکه بررسی وام‌های ضروری سال ۱۴۰۰ کانون، از خردادماه آغاز شد، تصریح کرد: در طول ۴ ماه، ۷۴۲ پرونده ارسالی از استان‌ها بررسی و وام ۷۲۱ پرونده مورد پذیرش قرار گرفت و ۷۷ میلیارد ریال اعتبار برای آن لحاظ گردید.

وی خاطر نشان کرد: حجم ارسالی پرونده از طریق کانون‌ها به حدی زیاد بود که کلیه اعتبارات تعدادی از استان‌ها از جمله تهران بزرگ، خراسان شمالی، اردبیل و غرب استان تهران پایان یافته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو