۴۴۳۳
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۱۲۶۵۸
موسسه توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح از اعطای کمک هزینه  45 میلیون ریالی با اقساط 15 ماهه برای استفاده از مراکز رفاهی و اقامتی مالکیتی و هتل های غیرمالکیتی طرف قرارداد موسسه توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح خبر داد.

موسسه توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح با اعلام فهرست مراکز رفاهی و اقامتی مالکیتی و هتل های غیرمالکیتی طرف قرارداد، از اعطای کمک هزینه 45 میلیون ریالی بدون سود و پیش پرداخت با اقساط 15 ماهه جهت استفاده از خدمات این مراکز خبر داد.

براساس اعلام این موسسه، متقاضیان جهت بهره مندی از این خدمات می توانند به دفاتر خدمات الکترونیک ساتا سراسر کشور یا سایت اینترنتی www.esata.ir  مراجعه و با سامانه تلفنی 02142026 تماس بگیرند.

خاطرنشان می شود رعایت پروتکل ابلاغی وزارت بهداشت (موجود در سایت وزارت بهداشت) جهت پیشگیری و شیوع بیماری کورنا توسط شخص بازنشسته اجباری می باشد و در صورت عدم رعایت، هتل می تواند از پذیرش فرد بازنشسته خودداری نماید.

همچنین بازنشستگان محترم می توانند هرگونه تخلف هتل در رعایت نکردن پروتکل ها را به سامانه 190 وزارت بهداشت اعلام تا نسبت به پیگیری به صورت آنی و حضور در محل اقدام نمایند.

 

اعطای کمک هزینه 45 میلیون ریالی با اقساط 15 ماهه برای استفاده از مراکز رفاهی و اقامتی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو