۴۱۴۱
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۹۱۹
انعقاد تفاهم نامه با بهداری فاتب در خصوص

با عنایت به ابلاغیه صادره از کانون ناجا ، رئیس کانون بازنشستگان تهران بزرگ طی هماهنگی با بهداری فاتب توافقنامه ای را با مسئولین مربوطه امضاء  و طی آن مقرر گردید از مورخ شنبه 27 شهریور ماه جاری پایگاه موقت واکسیناسیون در نزدیکی کانون تهران بزرگ برپا گردیده و اعضای کانون بازنشستگان تهران بزرگ و همسر و فرزندان آنان بدون محدودیت سنی (18 سال به بالا) با مراجعه به محل یاد شده نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.

لازم به ذکر است محل مذکور واقع در خیابان آزادی بین خیابان رودکی و نواب بعد از راهور پلاک 216 ( مرکز واکسیناسیون فاتب ) میباشد و پذیرای اعضای کانون و خانواده محترمشان جهت تزریق واکسن هستند.

در بازدیدی که از پایگاه واکسیناسیون فوق صورت گرفت محل مناسبی برای استقرار افراد در انتظار مهیا گردیده بود و در سه باجه همزمان تزریق واکسن صورت میگرفت ، فاصله گذاری اجتماعی نیز بخوبی مراعات میگردید و در مجموع روند فرآیند واکسیناسیون بدون تراکم و ترافیک درحال انجام بود.

ایجاد پایگاه واکسیناسیون ویژه اعضای کانونایجاد پایگاه واکسیناسیون ویژه اعضای کانونایجاد پایگاه واکسیناسیون ویژه اعضای کانونایجاد پایگاه واکسیناسیون ویژه اعضای کانونایجاد پایگاه واکسیناسیون ویژه اعضای کانون

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها