۴۱۳
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۳۶۱
فرمانده انتظامی استان کردستان به منظور تکریم و ارتقاي روحیه بازنشستگان با حضور در منزل ستوان دوم بازنشسته حیدر کمانگر با ایشان دیدار و گفت و گو کرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان به منظور تکریم و ارتقاي روحیه بازنشستگان  با حضور در منزل ستوان دوم بازنشسته حیدر کمانگر با ایشان دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان در سخنانی گفت: تکریم و رسیدگی سریع و دقیق به مشکلات بازنشستگان را از اولویت های اصلی خود برشمرد و خاطر نشان کرد : توجه ویژه به بازنشستگان و خانواده های آنان از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است همه در جهت ارتقای شان و منزلت این عزیزان تلاش کنیم.
وي افزود: برنامه ریزی جهت رفع مشکلات و دغدغه ها، افزایش کمی و کیفی سطح زندگی، حمایت مادی و معنوی و همچنین حفظ و ارتقاء سلامت و کرامت بازنشستگان همواره یکی از اولویت های ناجا بوده است.
وی خاطرنشان کرد: بازنشستگان ناجا به عنوان راهنمایان عملی کارکنان و سرمایه های گرانقدر امروز ناجا یاد کرد و تکریم از بازنشستگان و خانواده های گرامی آنان تکریم ارزش های انسانی و اخلاقی است.
در پایان این دیدار صمیمانه، فرمانده انتظامی استان پس از شنیدن دغدغه ها و مشکلات ستوان دوم بازنشسته حیدر کمانگر دستورات لازم را جهت بررسی و پیگیري صادر و به رسم یادبود هدایایی به ایشان اعطا کرد.

 

دیدار با ستوان دوم بازنشسته حیدر کمانگر

 

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها