۴۰۴
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۳۲۲
رئیس کانون بازنشستگان استان بوشهر به منظور تکریم و ارتقای روحیه بازنشستگان در روز سه شنبه ۸ مهر با حضور در منزل بازنشسته ابوالقاسم راهداری با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ علمدار باقری در این دیدار در سخنانی با بیان اینکه بازنشستگان چشم و چراغ نیروی انتظامی هستند، گفت: بازنشستگان در طول سالهای خدمت زحمات فراوانی برای رشد و اعتلای نیروی انتظامی کشیده اند بخصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در برابر دشمن بعثی جانانه از مرز و بوم و کیان این کشور دفاع نمودند اما امروز باید قدردان تلاش های بی دریغ آنها باشیم.

وی افزود: تکریم به بازنشستگان در جامعه باید به شکل فرهنگ در آید و همه خود را موظف به پاسداشت و زحمات و خدمات بازنشستگان بدانند.

رئیس کانون استان در ادامه گفت: نیروی انتظامی و کانون بازنشستگان همواره تلاش کرده اند و آنچه در توان از ظرفیت های کانون استفاده نمایند برای بهبود وضعیت بازنشستگان انجام دهند و در آینده نیز این مسیر با با قدرت ادامه خواهند داد.

در پایان این دیدار صمیمانه رئیس کانون بازنشستگان ناجا پس از شنیدن مشکلات و دغدغه های سروان بازنشسته ابوالقاسم غریبی دستورات لازم را جهت پیگیری صادر نمودند و به رسم یادبود هدایایی به ایشان اعطا نمودند.

                               دیدار با بازنشسته ابوالقاسم راهداری

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها