۳۵۹۲
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۹۷۳
طی مراسمی با حضور فرمانده نیروی انتظامی:
طی مراسمی با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا و رئیس هیئت مدیره کانون، سردار محمد زارعی معاون نیروی انسانی ناجا، سردار شریعتی دستیار فرمانده ناجا در امور بازنشستگان و سرهنگ موحدنژاد معاون فرهنگی اجتماعی و امور پژوهشی کانون بازنشستگان ناجا از تعدادی از آزاده های نیروی انتظامی در دوران جنگ تحمیلی تجلیل به عمل آمد.

از آزاده های نیروی انتظامی در دوران جنگ تحمیلی تجلیل شد

در این مراسم که در مسجد مالک اشتر ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، سردار اشتری در سخنانی گفت: به دلیل رشادت ها و جانفشانی هایی که رزمندگان دفاع مقدس در آن مقطع حساس از خود نشان دادند باید از آنها یاد کنیم چون این عزیزان از افتخارات میهن اسلامی، انقلاب، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: همیشه دوران دفاع مقدس برای آحاد مردم ایران و نیروی انتظامی به عنوان یک افتخار محسوب می شود و تا ده ها سال دیگر نیز یاد و خاطره این دوران و رزمندگان آن(شهدا، جانبازان و آزادگان) از خاطره ها نخواهد رفت.

فرمانده نیروی انتظامی یادآورشد: طبیعتا به هر میزان یاد و خاطره آن دوران را همانند قیام اباعبدالله الحسین(ع) زنده نگه داریم برای بهره برداری خودمان، فرزندانمان و جامعه مثمرثمر خواهد بود.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی این افتخار را داشته که در دوران دفاع مقدس برای دفاع از میهن و ارزش های اسلامی در صحنه جهاد حق علیه باطل حضور داشته و شهدا زیادی را تقدیم نظام اسلامی کرده و از آن دوران جانبازان و آزادگان عزیزی نیز به یادگار باقی مانده اند، گفت: نیروی انتظامی بعد از انقلاب اسلامی نیز برای تحقق امنیت و آرامش مردم و کشورمان جانفشانی های زیادی کرده است به طوری که هر از چند گاهی شاهد شهادت یکی از نیروهای خدوم انتظامی هستیم، با وجود این که از شهادت این عزیزان متاثر می شویم ولی خون این شهدا درخت انقلاب را آبیاری می کند و امنیت فعلی کشورمان مرهون خون شهدا چه در زمان انقلاب شکوهمند اسلامی و چه بعد از انقلاب است.

فرمانده ناجا تاکید کرد: در مقطع کنونی که کشورمان با هجمه های دشمنان خصوصا هجمه فرهنگی روبه روست تنها راه خنثی سازی این توطئه ها زنده نگه داشتن خون شهدا و دلاور مردی ها و رشادت های رزمندگان، شهدا، جانبازان و آزادگان و الگو گیری از روش و منش آنهاست.

سردار اشتری در ادامه اذعان کرد: اگر براساس آرمان های شهدا به راه خود ادامه دهیم طبیعتا توانسته ایم هم توطئه های دشمنان را خنثی کنیم و هم وظیفه خود را در قبال خون شهدا ادا کرده باشیم.

وی در پایان گفت: ان شاء الله در طول سالیان اخیر توانسته باشیم روحیه مقاومت، ایثار و شهادت را در بین نسل جدید نیروی انتظامی حفظ کنیم چون با این روحیه، رزمندگان در طول سالیان سال از امام و ولی فقیه خود دست نکشیده و ارزش های اسلامی را حفظ کردند.

گفتنی است سردار محمد زارعی معاون نیروی انسانی ناجا نیز در ابتدای مراسم در سخنانی گفت: باید یاد و خاطره رزمندگان جنگ تحمیلی خصوصا جانبازان را گرامی بداریم تا مسیر ایثار و شهادت در کشور ادامه داشته باشد.

وی افزود: رشادت های این عزیزان سرلوحه نیروی انتظامی برای ادامه مسیر است و وجود همین روحیه ایثار و شهادت رمز بقای نهضت اسلامی در طول 40 سال اخیر بوده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو