۳۵
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
تعداد بازدید: ۱۹۲۰۸

مرکز امور بازنشستگان دستیار فرمانده ناجا در امور بازنشستگان اعلام کرد: نظر به اینکه اطلاعات کارکنان بازنشسته تا سال 1396 و تمامی عائله ایشان به سازمان هدفمندی منتقل و از زیر مجموعه ناجا خارج گردیده اند لذا هرگونه اقدامی در خصوص موضوع یارانه آنان باید از طریق سازمان هدفمندی و دفاتر پلیس + 10 پیگیری شود.

براساس اعلام  این مرکز، اطلاعات کارکنان بازنشسته بعد از سال 1396 و عائله خارج شده از تحت کفالت کارکنان (فرزندان ازدواج کرده و همسران طلاق گرفته) نیز به ستاد کل نیروهای مسلح ارسال و انتقال این اطلاعات به سازمان هدفمندی از سوی آن ستاد در دست اقدام است.

گفتنی است یارانه کارکنان بازنشسته ای که از طریق سازمان هدفمندی (دولت) واریز می گردد قابلیت پیگیری و یا انتقال به سامانه نیروهای مسلح (ناجا) را ندارد لذا لازم است تا قبل از هرگونه مکاتبه، اطمینان از وضعیت سرپرست از نوع نیروهای مسلح و یا سازمان هدفمندی حاصل گردد.

همچنین کارکنان بازنشسته که اطلاعات آنها زیرمجموعه غیرنظامی می باشد و جداسازی صورت نگرفته، در صورت ازدواج می بایست به دفاتر پلیس + 10 مراجعه و مراحل جداسازی و تجمیع را در آن دفاتر اقدام نمایند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها