۳۴۸۲
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۵۷۰۶
به استناد اعلام معاونت آماد و پشتیبانی ناجا، مرکز گزینش و استخدام ناجا به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز رسته آماد و پشتیبانی، از بین متقاضیان مرد دارای مدرک کارشناسی در مقطع افسری استخدام می‌کند.

معاونت آماد و پشتیبانی ناجا به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز، از بین متقاضیان مرد دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، مهندسی نساجی، مهندسی علوم و صنایع غذایی، مهندسی برق- الکترونیک و مدیریت بازرگانی به منظور بکار گیری در این معاونت در شهر تهران با عضویت ۵ ساله نظامی در مقطع افسری استخدام می‌کند.


شرایط استخدام متقاضیان به شرح زیر است:

۱- متقاضی صرفا باید دارای مدرک مورد نیاز کارشناسی با معدل حداقل ۱۵ باشد.

۲- حداقل سن پذیرش برای استخدام متقاضیان ۲۲ سال و حداکثر ۲۴ سال و حداقل قد ۱۷۰ سانتی متر می‌باشد.

گفتنی است به سن استخدامی دارندگان داشتن کارت پایان خدمت، بسیجیان با عضویت فعال، اعضای پلیس افتخاری، خانواده جانبازان، نخبه‌ها و استعداد‌های برتر، دارندگان مقام‌های علمی و ورزشی در سطح کشوری و بین المللی و حافظان کل قرآن ۲ سال افزوده می‌شود.

همچنین داوطلبانی که از بستگان درجه یک و دو شهدا (پدر و مادر، برادر، خواهر، همسر و فرزند) بوده، از تسهیلات سنی پیش بینی شده در قانون برخوردار خواهند شد.

۳- فرزندان خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران شاغلین و بازنشستگان، نیرو‌های مسلح، نخبگان علمی و همچنین اعضای فعال بسیج در صورت برخورداری از تمامی شرایط عمومی و موارد مطروحه از اولویت استخدام برخوردار می‌باشند.

۴- علاقه مندی به مشاغل انتظامی

لازم به ذکر است کلیه مراحل استخدام از قبیل معاینات پزشکی، مصاحبه، تحقیقات و ... برابر با شرایط و ضوابط استخدام ابلاغی از سوی گزینش و استخدام ناجا صورت می‌پذیرد.


متقاضیان جهت ثبت نام می‌توانند به ستاد معاونت آماد و پشتیبانی ناجا واقع در تهران، کیلومتر ۱۷ جاده مخصوص تهران، کرج (وردآورد) خیابان ۶۳ (خیابان ملک) جنب داروپخش، اداره نیروی انسانی مراجعه کنند. همچنین در صورت بروز هرگونه ابهام یا سوال، پیش از مراجعه حضوری می‌توانید با شماره‌های امین ۳۶۱۸۵، ۳۶۰۸۵، ۳۶۵۶۵ و خطوط شهری ۰۲۱۴۸۰۳۶۱۸۵، ۰۲۱۴۸۰۳۶۰۸۵ و ۰۲۱۴۸۰۳۶۵۶۵ تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو