۳۳۷۶
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۹۳۳
مؤسسه خدمات حکمت و معیشت بنیاد تعاون ناجا از انعقاد قرارداد همکاری آموزشی با جهاد دانشگاهی با 20 درصد تخفیف و بازپرداخت 6 ماهه خبر داد.

نظر به اینکه اکثر فرزندان بازنشستگان محترم ناجا در شرف ورود به بازار کار می باشند، برای این منظور نیازمند افزایش توان فناوری، مدیریتی و تخصص خود هستند لذا مؤسسه خدمات حکمت و معیشت کارکنان ناجا جهت بسترسازی درخصوص مهارت افزایی خانواده های محترم بازنشستگان و در ادامه ارایه خدمات علمی آموزشی و فنی مهارتی اقدام به انعقاد قرارداد همکاری آموزشی با جهاد دانشگاهی با لحاظ نمودن 20 درصد تخفیف و بازپرداخت 6 ماهه نموده است.

خاطرنشان می شود جهاد دانشگاهی به عنوان برترین نهاد آموزشی با دارا بودن بیش از 160 نمایندگی مستقل در اقصی نقاط کشور و ارایه گواهینامه معتبر آموزشی و مهارتی آمادگی ارایه خدمات مورد نیاز به بازنشستگان و خانواده های محترم آنان را دارد.

 متقاضیان جهت بهره مندی از خدمات مذکور می توانند با مراجعه به یکی از نمایندگی های مؤسسه خدمات حکمت و معیشت کارکنان ناجا در سراسر کشور نسبت به دریافت معرفی نامه جهت ثبت نام اقدام لازم را بعمل آورند.

 لازم به ذکر می باشد در صورت هرگونه سوال یا ابهام بازنشستگان محترم می توانند با شماره تلفن 02186012267 دایره علمی مهارتی تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو