۳۳
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
تعداد بازدید: ۲۴۵۴۹

صندوق بیمه سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده غرامت فوت بازنشستگان و وظیفه­بگیران را به شرح زیر اعلام کرد:

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده غرامت فوت بازنشستگان و وظیفه­ب گیران

 

  • اصل یا کپی برابر با اصل فوت یا جواز دفن (در صورتی که علت فوت قتل باشد می­بایست اصل یا گپی برایر اصل حکم دادگاه مبنی بر گواهی منع تعقیب اخذ گردد)
  • اصل یا کپی برابر با اصل فیش حقوقی ماه فوت یا ماه قبل از آن.
  • اصل آخرین فرم ذینفع
  • اصل برگه انحصار وراثت (در صورت تکمیل نشدن فرم ذینفع)
  • اصل یا کپی برابر با اصل معرفی نامه از اداره بازنشستگی استان که در آن مشخص نموده باشد بیمه شده، فرد یا افرادی را به عنوان ذینفع خود معرفی نموده است یا خیر؟
  • شماره تلفن ثابت و همراه یکی از ذینفعان.
  • تائیدیه بانکی شماره شبای بانکی ذینفعان حقیقی و حقوقی.
  • در مواردی که ذینفعان شخصی را به عنوان وکیل خود جهت دریافت غرامت بیمه عمر معرفی کرده باشند، اصل یا کپی برابر با اصل وکالتنامه که در متن آن صراحتاً دریافت غرامت بیمه عمر متوفی توسط وکیل قید گردیده باشد نیز اخذ گردد.

 

تبصره:

در صورت ارائه وکالتنامه محضری، اخذ مدارک هویتی (کپی کارت ملی)، تاییدیه بانکی شماره شبا و تلفن همراه وکیل ضروری است و نیاز به اخذ مدارک و اطلاعات سایر ذینفعان نمی­باشد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها