۳۲۹۹
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۸۶۶
سردار کارگر در مراسم جشن عید سعید غدیر خم و دهه ولایت و امامت:
همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم و دهه ولایت و امامت مراسم جشنی با هزینه تعدادی از کارکنان، در ستاد کانون بازنشستگان ناجا برگزار شد.

همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم و دهه ولایت و امامت مراسم جشنی با حضور سردار کارگر رئیس کانون بازنشستگان ناجا، سردار مرادپور رئیس کانون تهران بزرگ و جمعی از کارکنان ستاد کانون بازنشستگان و تهران بزرگ روز 6 مردادماه برگزار شد.

در این مراسم، ابتدا سرهنگ بازنشسته نهالگر آیاتی از سوره مائده که بر واقعه غدیر و جانشینی امیرالمومنین علی(ع) اشاره دارد، را تلاوت نمود.

در ادامه مداح اهل بیت حاج آقا رسولی در مدح امیرالمومنین علی (ع) و واقعه غدیر خم مولودی خوانی کردند.

در پایان این مراسم سردار کارگر رئیس کانون بازنشستگان با تبریک و گرامیداشت این روز خجسته و دهه ولایت، گفت: خدا را شاکریم که ما را از متمسکین امام علی (ع) و اولادش قرار داد.

 وی در ادامه با بیان نکاتی در خصوص توجه به امور محوله در محیط کار با تاسی از مرام امیرالمومنین و حادثه غدیر، به داشتن بصیرت همراه با همدلی تاکید کرد و گفت: ما در کانون این افتخار را داریم که به خاطر خدمت آمده ایم و بسیاری از همکاران آن را به عنوان یک شغل نمی بینند بلکه هدف اصلی خدمت به بازنشستگان است.

سردار کارگر ادامه داد: ما برای خدمت به همقطاران خودمان در کانون جمع شدیم. کسانی که سالیان سال در دفاع مقدس و عرصه های نظم و امنیت تلاش کرده اند و اکنون در دورانی قرار دارند که باید به آنها خدمت شود.

رئیس کانون بازنشستگان ناجا با تاکید بر اینکه امروز چشم امید بازنشستگان به ماست، گفت: کانون باید دنبال حق و حقوق بازنشستگان باشد، باید مشکلات معیشتی آنها را پیگیری کند و از همه مهمتر در مسیر تکریم و ارتقای روحیه این عزیزان تلاش نماید.

وی توجه به کرامت بازنشستگان را به عنوان یک اصل در مراجعه آنان به کانون، عنوان کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا و تاکید مسئولان به رفع نیازها به صورت غیرحضوری، کارکنان کانون ها موظفند تا حد امکان به صورت تلفنی مشکلات بازنشستگان را رفع نمایند تا مراجعه حضوری غیر ضرور این عزیزان کاهش یابد.

گفتنی است این مراسم به صورت خودجوش و با حمایت مالی تعدادی از کارکنان کانون برگزار شد.

امروز چشم امید بازنشستگان به ماست

امروز چشم امید بازنشستگان به ماست

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو