۳۱۶
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۱۱۴۷
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح:
امیرسرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی پور سکاندار خدمتگزاری در سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح شد.

مدیرعامل جدید سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در مصاحبه اختصاصی با روابط عمومی ساتا تعهد به تدابیر، پاسخگویی، جلوگیری از سوختن فرصت ها و ملموس کردن ارتقاء امنیت اجتماعی در گروه هدف را مهم ترین شاخصه های یک سازمان موفق خدمت رسان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، امیرسرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی پور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در ابتدای سخنان خود، از حسن اعتماد و انتخاب امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

مدیرعامل جدید ساتا با اشاره به نقش ویژه سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در بین سازمان های وزارت دفاع و کل نیروهای مسلح، اظهارداشت: ساتا یک سازمانِ خدماتی اجتماعی اقتصادیِ فرابخشی است که جامعه هدف و مخاطبان آن گسترده در سطح کشور و کل نیروهای مسلح بوده و برای کارکنان پایور و وظیفه ی بخش های مختلف نیروهای مسلح، اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، ستادکل، وزارت دفاع و نیز به پیشکسوتان معزز نیروهای مسلح خدمات رسانی می کند.

امیر نجفی پور با اشاره به مأموریت حساس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، تصریح کرد: ساتا سازمانی پیچیده و چند بُعدی است که اگر تنها در بخش خدمات رسانی به مخاطبین خود، غفلت و کوتاهی کند، دارای تبعات اجتماعی سیاسی نیز می شود، چرا که تأثیر برنامه ها و فعالیت های ما در این سازمان به جامعه هدف، پیامدهای اجتماعی، اقتصادی و سیاسی داشته و اگر ما در فعالیت های خود ناکارآمدی داشته باشیم، به شکل جدی با پیامدهای اجتماعی و سیاسی روبرو خواهیم شد.

وی اعتماد و جلب رضایت شاغلین و پیشکسوتان معزز نیروهای مسلح را امری نسبی دانست و افزود: هیچ وقت هیچ کس نمی تواند بگوید من اعتماد صددرصد بوجود آورده ام. هرچه قدر بتوانیم نسبتِ اعتماد مخاطبین سازمان خود را بالا نگهداریم، این اعتماد بالا، سبب افزایش سرمایه اجتماعی می گردد. نگاه و چتر حمایتی ما بایستی به گستردگی کل کشور بوده و خدمات ما به مخاطبین شریفِ مان در اقصی نقاط دور افتاده کشور نیز برسد؛ که این امر تکلیف تک تکِ ما مسئولین به ویژه در سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح را سنگین تر خواهد کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، ملموس کردن ارتقاء امنیت اجتماعی در گروه هدف، تعهد به تدابیر، پاسخگویی و جلوگیری از سوختن فرصت ها را از شاخصه های بسیار مهم یک سازمان موفق خدمت رسان برشمرد و تأکیدکرد: نحوه ی برخورد، رفتار، منش و گفتار ما نه تنها با ارباب رجوع سازمان، بلکه با کارکنان و پرسنل مجموعه نیز بایستی توأم با عزت، احترام، آرامش بخش و اعتمادآفرین باشد تا بتوان به صورت کارآمد و مؤثر برای جامعه هدف ارزش آفرینی و خلق رفاه و منزلت اجتماعی کرد.

دکتر نجفی پور در پایان سخنان خود، از زحمات و تلاش های دکتر محمودزده و کلیه مدیران و کارکنان خدوم ساتا تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو