۳۱۴۳
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۱۰۳۹
سردار اشتری در مراسم رونمایی از کتاب های خاطرات دوران دفاع مقدس فرماندهان ناجا:
فرمانده ناجا با بیان اینکه دفاع مقدس همچنان در ناجا ادامه دارد، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری دفا ع مقدس همچون تابلوی بسیار زیبایی است که هر چقدر به آن نزدیک تر می شویم با زوایای مختلفی از آن دوران آشنا می شویم.

سردار حسین اشتری در مراسم رونمایی از کتاب های خاطرات دوران دفاع مقدس فرماندهان ناجا ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جواد الائمه (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس و درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام (ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی گفت: از برگزارکنندگان این مراسم باشکوه و تاثیرگذار خصوصا برادر عزیزم حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا و تمامی همکاران و فرماندهان خصوصا برادران عزیز و بزرگواری که این 5 کتاب را تهیه کردند ( سردار بهرام نوروزی، سردار گودرزی، سردار عبداللهی، سردار حیدری، سردار حبیبی) تشکر و قدردانی می کنم.
فرمانده نیروی انتظامی به فرمایشی از مقام معظم رهبری در رابطه با ترویج فرهنگ شهادت و دوران دفاع مقدس، اشاره کرد و گفت: ایشان فرموده اند: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست؛ افرادی که امروز در این عرصه قلم می زنند همان سربازان دوران دفاع مقدس هستند.
وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس، دوران ارزشمندی برای جمهوری اسلامی ایران و تمامی آزادیخواهان در جهان است؛ فرهنگ دفاع مقدس در هر کجا که جاری و ساری باشد همچون آن دوران موفق خواهیم بود.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه بعد از دوران دفاع مقدس نیز با تاسی به شهدا و رزمندگان توانسته ایم در تمامی عرصه ها موفق عمل کنیم؛ در واقع رمز موفقیت ما پیروی از دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: امروز جوانان ما به یاد شهیدان باکری، خرازی و ... برای دفاع از خاک این مرز و بوم با انگیزه تر از جوانان آن دوران مدافع حرم می شوند چرا که در دلشان فرهنگ دفاع مقدس را زنده نگه داشته اند.
وی در ادامه به نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی قبل از ادغام سه سازمان بزرگ ( کمیته های انقلاب، شهربانی و ژاندارمری) و همچنین قبل، حین و بعد از دوران دفاع مقدس نقش تاثیرگذاری داشته است.
سردار اشتری تاکید کرد: نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس مستقیما با دشمن جنگید به طوری که در آن دوران 8 هزار شهید و بعد از آن دوران 5 هزار شهید را تقدیم این نظام مقدس کرده است؛ در حال حاضر نیروی انتظامی نیز دارای 28 هزار جانباز و 2 هزار آزاده نیز است.
وی به نقش ناجا در برقراری امنیت نیز اشاره و خاطر نشان کرد: امروز ماموران نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت همچون رزمندگان 8 سال دفاع مقدس جان خود را فدا می کنند که شهادت یکی از ماموران نیروی انتظامی در کلانتری قلهک و در خیابان شریعتی ( شهید کرم پور) گواه بر این ادعا است.
این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس، در شلمچه و ... ایثارگرانه در راه رضای خدا و دفاع از اسلام و میهن اسلامی جانانه دفاع می کرد و این دفاع جانانه همچنان ادامه دارد.
وی تاکید کرد: بایستی نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس را برای نسل جوان و افسرانی که امروز حافظ نظم ، امنیت، جان، مال و ناموس مردم هستند بازگو شود چرا که در اجرای مطلوب ماموریت ها نیز موثر خواهد بود.
گفتنی است شاهین زبیدات، خانه امن، حبیب مرزها، پیچ مایلر، پسر آسید مصطفی از جمله کتاب هایی بود که امروز از آنها رونمایی شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو