۳۱۱۶
دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۹۳۶
سردار اشتری در دیدار با پیشکسوتان شهربانی سابق:
فرمانده ناجا با بیان اینکه اعضای وابسته ناجا و پیشکسوتان ذخایر ارزشمند نیروهای مسلح هستند، گفت: رفع مشکلات و دغدغه های پیشکسوتان در اولویت باشد.

سردار حسین اشتری در دیدار با پیشکسوتان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم خصوصا شهدای معظم و معزز نیروی انتظامی و درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام (ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی و عرض خیرمقدم به تمامی پیشکسوتان گفت: باعث افتخار است که شما بزرگواران دعوت نیروی انتظامی را اجابت کردید و در این جلسه حاضر شدید.
وی ادامه داد: از زمانی که بنده در این جایگاه قرار دارم جلسات و مراسم متعددی با حضور شما پیشکسوتان و اعضای وابسته ناجا برگزار شده است و تاکید دارم این قبیل برنامه ها با هرگونه مشغله کاری باید برگزار شود و به فراموشی سپرده نشود.
فرمانده ناجا با بیان اینکه برنامه های مربوط به پیشکسوتان در نیروی انتظامی به نحو مطلوبی برگزار شده است از زحمات تمامی این عزیزان تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: بحمداله در زمان فعالیت شما بزرگواران اقدامات خوب و شایسته ای انجام شده است که امروز شاهد اثرات مثبت و برکات آنها هستیم.
سردار اشتری با اشاره به اینکه بیان وضعیت فعلی نیروی انتظامی و اقدامات شایسته همکاران، جوانان و فرزندان شما در ناجا که امروز باعث افتخار است، به تشریح اهداف این دیدار پرداخت و گفت: یکی از خواسته ها و اهداف ما در این جلسه این است که تجربیات و خاطرات شما عزیزان برای نسل جدید در ناجا انعکاس و در نهایت ماندگار شود.
وی تصریح کرد: در دل نیروی انتظامی قبل از ادغام ( ژاندارمری، شهربانی و کمیته های انقلاب) سوابق درخشان، خاطرات، رشادت ها و ... بسیاری وجود دارد که بایستی در خصوص ضبط و ثبت آنها لحظه ای درنگ نکنیم؛ البته تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است، اما کافی نیست .
فرمانده ناجا ادامه داد: طی هفته های آینده از پنج جلد کتاب مربوط به اقدامات همکاران در سراسر کشور که مشغول به خدمت رسانی هستند رونمایی خواهد شد، این یکی از اقدامات قابل توجه است اما باید در این خصوص بیش از اینها کار شود.
این مقام ارشد انتظامی به نقش بی بدیل نیروهای مسلح در پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نیروهای مسلح خصوصا ناجا نقش بی بدیل و کلیدی داشتند، اما آنگونه که باید نقش ناجا به خوبی انعکاس داده نشده است.
وی در ادامه تاکید کرد: لازم است که در این رابطه اقدامات جدی صورت بگیرد، بایستی رشادت های آن دوران به نسل جوان انعکاس داده شود و در محتوای درسی، مراکز آموزشی و دانشگاه افسری ناجا مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.
سردار اشتری گفت: دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و کانون بازنشستگان نیز باید در انعکاس رشادت ها و تجربیات پیشکسوتان بیش از پیش پای کار باشند.
وی با تاکید بر اهتمام ویژه به تکریم اعضای وابسته ناجا و پیشکسوتان خاطر نشان کرد: بازنشستگان ذخایر ارزشمند نیروهای مسلح و خصوصا ناجا هستند از این رو در راستای رفع مشکلات این عزیزان باید پیشقدم بود و کوتاهی نکرد.
سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی 13 هزار شهید، 20 هزار جانباز و 2 هزار آزاده دارد، گفت: در حال حاضر تعداد بازنشستگان با شاغلان برابری می کند در واقع این ظرفیت خوبی است که در سراسر کشور داریم پس تکریم اعضای وابسته ناجا و پیشکسوتان از وظایف ذاتی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.
گفتنی است، امروز سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با جمعی از اعضای وابسته ناجا (شهربانی سابق) دیدار و گفت و گو کرد که در این دیدار پیشکسوتان به بیان خاطرات و تجربیات خود در آن دوران پرداختند؛ همچنین در این دیدار از تمامی پیشکسوتان نیز قدردانی شد.

رفع مشکلات و دغدغه های پیشکسوتان در اولویت باشد

رفع مشکلات و دغدغه های پیشکسوتان در اولویت باشد

رفع مشکلات و دغدغه های پیشکسوتان در اولویت باشد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو