۲۸۰۵
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۳۸۶
دیدار و دلجویی از 14 پیشکسوت ناجا، اعطای وام جعاله به 49 بازنشسته، پیگیری پرونده 39 نفز از اعضای نیازمند در کمیسیون مهسرین نیروهای مسلح و اعطای هیه نوروزی به بازنشستگان استان از جمله اقدامات کانون در سه ماهه سال بود.

گزارش عملکرد سه ماهه اول سال 1400 کانون بازنشستگان استان کهگیلویه و بویراحمد

 

سرهنگ پاسدار بازنشسته سید روح اله عباسی در تشریح اقدامات سال 1400  کانون بازنشستگان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اقدمات مهم کانون، پیگیری سبد کالای نوروزی بود که در ابتدای سال انجام گرفت و به تعداد 1234 نفر از اعضای وابسته ناجا در استان، در اردیبهشت ماه سال جاری کارت اتکا به ارزش 1/650/000 ریال از طریق ناجا دریافت کردند.

وی افزود: از محل صندوق وام ضروری پرونده 3 نفر از حادثه دیدگان زلزله شهر سی سخت که واجد شرایط وام مذکور میباشند در راستای دستورالعمل این صندوق بمنظور طرح در کمیسیون به مرکز ارسال شده است و مقرر گردید به افراد مذکور از محل صندوق وام ضروری پرداخت گردد.

سرهنگ عباسی در خصوص اقدامات انجام گرفته در خصوص تکریم از بازنشستگان گفت: به منظور تکریم از پیشکسوتان و خانواده محترم آنان دیدار و دلجویی از 14  خانواده در شهرستانهای بویراحمد و گچساران و کهگیلویه، چرام، لنده، بهمئی و باشت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سه ماهه اول سال 1400 انجام گرفتن و به هرکدام هدایایی از سوی کانون به رسم یادبود به آنان اهداء گردید.

وی افزود: 3 نفر از فرزندان پیشکسوتان که جویای کار بوده به ادارات، سازمان های و شرکت های مختلف و 6 نفر از همکاران پیشکسوت که جویای کار بودند به شرکت های حفاظتی و مراقبتی معرفی شده اند.

سرهنگ عباسی خاطرنشان کرد: پرونده 6 نفر در کمیسیون وام اشتغالزایی در سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح مطرح شد، که از این تعداد 4 پرونده مورد تایید قرار گرفت و وام اشتغالزایی آنان به حساب حقوقیشان واریز گردید و 2 پرونده به دلیل نواقص به جلسه بعد موکول گردید.

رئیس کانون بازنشستگان استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وام های ارائه شده در سه ماه ابتدای سال نیز گفت: تعداد 49 نفر از اعضای وابسته برای دریافت وام جعاله 30 میلیون تومانی به اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان معرفی شدند. مؤسسه کریم اهل بیت (ع) نیز با عملکرد خوبی که از ابتدای شروع بکار داشته، موفق به جذب منابع مالی از محل های مختلف اعم از کمک ها و مساعدت های فرماندهی انتظامی استان و کانون بازنشستگان ناجا شده و در سه ماهه اول سال 1400 مبلغ 80.000.000 ریال کمک قرض الحسنه به افراد واجد شرایط پرداخت نمود.

وی اضافه کرد: 39 پرونده مربوط به اعضای وابسته معسر استانی نیز در اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان مطرح شد و مقرر گردید در هرماه مبالغی بلاعوض به حساب حقوقی آنان واریز شود.

سرهنگ عباسی در بحث خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی نیز از معرفی 7 نفر از همکاران و خانواده های محترم آنان برای مشاوره حقوقی و خدمات حقوقی رایگان به وکلای همکار که با کانون بازنشستگان استان همکاری می نمایند، خبر داد.

وی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به تفاهم نامه های صورت گرفته با شرکت های و سازمان ها، گفت: در بحث تفاهم نامه های خدماتی و تخفیفی با یک فروشگاه پوشاک، یکی از دفاتر نمایندگی بیمه ایران در شهرستان بویراحمد و یک فروشگاه عرضه انواع کالاهای خانگی جهت ارائه تخفیف ویژه به جامعه هدف توافق گردید و هم اکنون در حال ارائه خدمات به اعضای وابسته استان میباشد.

رئیس کانون بازنشستگان استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برگزاری جلسات مختلف با مسئولین اداره کل تأمین اجتماعی نیروی های مسلح استان، هیئت رئیسه فرماندهی انتظامی استان و  در خصوص رفع مشکلات و ارائه پیشنهادات برای اعضای وابسته، 2 جلسه شورای هماهنگی رؤسای کانون های نیروهای مسلح استان ، تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان و حضور جلسه در شور فرماندهی و ستاد فرماندهی انتظامی استان و قرارگاه تحول آفرینی تابان به منظور رفع مشکلات بازنشستگان خبر داد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها