۲۷۹۲
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۶۹۴
صدور 82 فقره معرفی نامه به بازنشستگان و مستمری بگیران عضو کانون، معرفی 100 نفر از فرماندهان دوران دفاع مقدس به دفتر تحقیقات کاربردی جهت استفاده از تجارب آنان، تکریم از خانواده 37 متوفی، دیدار و ملاقات با 20 بازنشسته و ... از مهمترین اقدامات کانون بازنشستگان کرمانشاه است.

سرهنگ پاسدار بازنشسته مسعود محمدی در تشریح برنامه های سه ماهه اول سال 1400 کانون استان کرمانشاه گفت:با توجه به شیوع ویروس همه گیر کرونا در کشور،متاسفانه کانون متاثر از این شرایط خاص و محدودیت های ایجاد شده تغییراتی را در برخی برنامه های خود داشته است که از جمله این تغییرات می توان به لغو برنامه هایی نام برد که با تجمع اعضاء و خانواده های آنها برگزار می گردید، نظیر ضیافت،گلگشت،اردوهای خانوادگی و......اشاره کرد.

وی افزود: از جمله اقدامات مهم کانون می توان به تشکیل و شرکت در قرارگاه استانی تابان با حضور فرمانده انتظامی استان و سایر اعضای قرارگاه اشاره کرد. در این جلسه  مقرر شد یک سری کمکهای مومنانه به افراد بازنشسته نیازمند اعطا شود. در همین رابطه توسط کانون صورت اسامی تعداد 100 نفر بازنشسته و مستمری بگیر نیازمند به معاونت نیروی انسانی اعلام و نیز در طول دوره به 15 بازنشسته و مستمری بگیر بسته کمکهای مومنانه توسط کانون بازنشستگان استان توزیع گردید.

سرهنگ محمدی از شناسایی و معرفی تعداد 80 نفر بازنشسته و مستمری بگیر به اداره بازنشستگی نیروهای مسلح جهت پرداخت وام قرض الحسنه،جعاله و مرابحه خبر داد و گفت: در این مدت به 6 بازنشسته وام قرض الحسنه 3میلیون تومانی و به 4 بازنشسته نیازمند کمک بلاعوض از طریق موسسه خیریه امام حسن مجتبی (ع) اعطا شد. 3نفر نیز وام ضروری دریافت کردند.

رئیس کانون بازنشستگان کرمانشاه ادامه داد:در طول این مدت با 20 بازنشسته دیدار و ملاقات صورت گرفت و از خانواده 37 بازنشسته متوفی،با حضور در مراسم درگذشت و چاپ بنر و ....تکریم و دلجویی شد. همچنین به 100 نفر کارت اتکا 150 هزار تومانی سبد کالا اعطا گردید.

سرهنگ محمدی در ادامه با اشاره به مجموعه خدماتی که در حوزه مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی به بازنشستگان ارائه شده است،گفت:طی سال جاری تعداد 30 نفر ازمشاوره و خدمات قضائی رایگان وکلای طرف قرارداد کانون بهره مند شده اند.

وی اضافه کرد: در بحث عیادت از بیماران از تعدادی از فرزندان بازنشسته جهت حرفه آموزی به مراکز فنی و حرفه ای من جمله سازمان جهاد دانشگاهی استان معرفی می گردند.

سرهنگ محمدی تجلیل ازفرماندهان بازنشسته در مراسم ضیافت فرماندهان و 5 رزمنده بازنشسته در مراسم روز سوم خرداد آزادسازی خرمشهر را از دیگر اقدامات کانون کرمانشاه عنوان کرد.

سرهنگ محمدی دیدار و سرکشی از تعداد 20 نفر از بازنشستگان عضو کانون، عیادت از دو نفر از مستمری بگیران فرزند عضو کانون که دارای بیماری حاد ام اس بوده و اعزام تیمهای پزشکی به منزل ایشان،معرفی 50 نفر از بازنشستگان عضو کانون به معاونت بهداری انتظامی استان به منظور تزریق واکسن کرونا و استمرار این موضوع، حضور مستمر در7 مورد مراسم بسیج پیشکسوتان، تکریم از تعداد 37 نفر خانواده بازنشسته متوفی ناجا، معرفی 6 نفر از اعضای کانون جهت دریافت وام قرض الحسنه از طریق صندوق امام حسن مجتبی (ع)،  افتتاح دفتر نمایندگی کانون در بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع)، برگزاری دو جلسه با رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع)  در خصوص ارائه خدمات درمانی به بازنشستگان،  اجرای همایش یک روزه  با دفاتر نمایندگی کانون شهرستانهای استان، ملاقات با سردار قنبری رئیس پلیس آگاهی ناجا و ارائه مشکلات بازنشستگان، تجلیل از تعداد 5 نفر از بازنشستگان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، برگزاری قرارگاه تابان و تجلیل از 2 نفربازنشسته، معرفی برندگان مسابقات فرهنگی به تعداد 25 نفر و اهداء یک فقره هدیه نقدی به نامبردگان،  معرفی تعداد3 نفر از بازنشستگان نیازمند جهت دریافت وام ضروری، معرفی تعداد 3 نفر از بازنشستگان جهت مشاوره و معاضدت قضایی از دیگر برنامه های کانون کرمانشاه در سه ماه ابتدایی سال بودند.

وی در ادامه از  10 فقره کمک بلاعوض به بازنشستگان نیازمند خبر داد و تصریح کرد:  ایجاد تعامل و معرفی تعداد 5 نفر از اعضای کانون جهت کمیسیون معسرین، توزیع تعداد 400 بسته ماسک در بین بازنشستگان عضو کانون، صدور 82 فقره معرفی نامه به بازنشستگان و مستمری بگیران عضو کانون، معرفی تعداد 340نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران عضو کانون جهت دریافت غذای یارانه ای به غذا خوری پردیس انتظامی استان کرمانشاه،ایجاد تعامل با اداره بازنشستگی و امور بازنشستگان انتظامی استان به منظور تسهیل و تسریع در رسیدگی به امور تعداد 230 نفر از بازنشستگان عضو کانون، پاسخگویی به تعداد 600 نفر از مراجعین کانون و معرفی 100 نفر از فرماندهان دوران دفاع مقدس به دفتر تحقیقات کاربردی جهت استفاده از تجارب آنان از دیگر برنامه مهم کانون در آغازین ماههای سال 1400 عنوان کرد.

رئیس کانون بازنشستگان استان کرمانشاه در بحث انعقاد تفاهم نامه با سازمان ها و شرکت ها نیز گفت: در این مدت با بیمه زندگی خاورمیانه جهت معرفی خانواده های بازنشستگان برای طی دوره های تخصصی بازاریابی بیمه بصورت رایگان و  شرکت مسافرتی در خصوص اعزام بازنشستگان و خانواده های آنان به سفرهای زیارتی و سیاحتی بصورت اقساط کم بهره تفاهم نامه منعقد شد.

((عملکرد سه ماهه اول سال 1400 کانون بازنشستگان استان کرمانشاه))

 

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها