۲۷۶۶
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۷۸۵
سردار حسین اشتری در نشست صمیمی با پیشکسوتان استان اصفهان:
فرمانده محترم ناجا در نشست صمیمی با پیشکسوتان استان اصفهان گفت: بازنشستگان نیروی انتظامی همواره مورد تکریم و احترام مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند

در راستای تکریم از بازنشستگان و رسیدگی به مشکلات این عزیزان، نشستی با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی ، سرتیپ عباس شریعتی دستیار فرماندهی در امور بازنشستگان و سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان در تالار راه و ترابری استان برگزار شد.

بازنشستگان نیروی انتظامی همواره مورد تکریم و احترام مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند

در این نشست که 200 نفر از پیشکسوتان حضور داشتند، سردار میرحیدری گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده در خصوص بازنشستگان ارائه و بر حمایت از بازنشستگان و تعامل مستمر با کانون در مسیر رفع مشکلات آنها تاکید کرد.

وی افزود: باید به پاس سال ها خدمت و کار بی منت با استفاده از ظرفیت های قانونی مسائل و مشکلات بازنشستگان واکاوی و به نوعی رفع شود.

بازنشستگان نیروی انتظامی همواره مورد تکریم و احترام مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند

در ادامه سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی همچنین ضمن عرض خیر مقدم به بازنشستگان ناجا تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این جلسه شاهد کسب نتایج مطلوب و محقق شدن مطالبات مقام معظم رهبری و همچنین ستاد کل نیرو‌های مسلح باشیم؛ مقام عظمای ولایت در مناسبت‌های مختلف در رابطه با بازنشستگان فرموده اند:" بازنشستگان باید مورد توجه قرار بگیرند".

فرمانده ناجا همچنین به فرمایشی از امام راحل در خصوص بازنشستگان اشاره کرد و گفت: ایشان فرموده اند" نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت فراموش شوند"؛ بنابراین باید تمامی اقدامات در خصوص این عزیزان به مرحله عملیاتی برسد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به دلیل قدمت و سابقه طولانی (قبل و بعد از ادغام) بیشترین بازنشستگان را دارد، عنوان کرد: همه ما در برابر این عزیزان وظیفه سنگینی برعهده داریم و باید با تمامی ظرفیت در خدمت آن‌ها باشیم؛ بایستی با انجام اقدامات مطلوب شأن بازنشستگان را حفظ کنیم.

سردار اشتری در ادامه تاکید کرد: در این برنامه به تمامی فرماندهان و مسئولان مربوطه عرض می‌کنم که به مسائل و امورات بازنشستگان باید بیش از گذشته اهتمام داشته باشند.

ایشان با تاکید بر اینکه بایستی بازنشستگان در تمامی مراسم‌ها حضور داشته باشند و از آن‌ها تجلیل شود، عنوان کرد: بخشی از موفقیت و پیشرفت در نیروی انتظامی را مدیون پیشکسوتان و بازنشستگان هستیم؛ امروز با کسب نتایج مطلوب، سازمان به جایی رسیده که مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز به مناسبت هفته ناجا پیام تبریک صادر کردند که این پیام مملو از مهر و محبت بود و سبب دلگرمی کارکنان ناجا شد.

سردار اشتری تصریح کرد: پیام تبریک مقام معظم رهبری به مناسبت هفته ناجا وظایف و مسئولیت‌های ما را بیشتر و سنگین‌تر کرده است بنابراین بایستی بیش از پیش در راستای تحقق مطالبات ایشان تلاش کنیم.

وی در ادامه در خصوص رفع مشکلات و موانع بازنشستگان عزیز تاکید کرد و گفت: بایستی از تمامی ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات این عزیزان بهره ببریم.

این مقام ارشد انتظامی همچنین تاکید کرد: لازم است که از ظرفیت و تجارت بازنشستگان نیز در امور ناجا بهره لازم و درست را ببریم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها