۲۷۱
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۱۷۷۴
رئیس کانون بازنشستگان استان زنجان در تشریح برنامه ها و اقدامات سال 98  از دیدار و سرکشی از 88  نفر از اعضای کانون، اعطای سبد کالای به 2280 نفر، و اشتغالزایی برای 12 نفر اعضاء کانون استان خبر داد.

سرهنگ بازنشسته جمشید دین محمدی گفت: در طول سال 1398، در راستای تکریم از پیشکسوتان و اعضاء کانون برنامه‌های متنوع همچون 2 مورد برنامه اردوی یکروزه جمعا برای 1212 نفر، 2 مورد برنامه ضیافت و افطاری جمعا برای  260 نفر انجام گرفته است.

تشریح اقدامات کانون بازنشستگان استان زنجان در سال 98

وی افزود: برنامه دیدار از اعضای بازنشسته  و مستمری بگیران یکی از دغدغه‌های این کانون بود و سعی شد  حدالامکان با حضور فرمانده انتظامی استان و یا مدیر کل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان برگزار شود. در این خصوص این کانون با حضور در منزل 88 نفر از بازنشستگان مستمری بگیران با آنها دیدار و با اهدا هدایایی از آنها تقدیر بعمل آورده است. همچنین این کانون با عیادت از 7 نفر از بازنشستگان بستری در بیمارستان‌های استان با آنها دیدار بعمل آورده است.

سرهنگ دین محمدی بیان داشت: بحث اشتغالزایی بازنشستگان و فرزندان آنها از دیگر برنامه‌های ما در سال 98 بود که در این خصوص ضمن اشتغالزایی برای تعداد 8 نفر بازنشسته و 4 نفر فرزند بازنشسته در شرکت‌های انتظام و رهگشا، کانون استان برنامه ای تحت عنوان شرکت تعاونی چندمنظوره با مدیریت اعضاء کانون بازنشستگان در شرف  راه اندازی است تا با سرمایه گذاری پیشکسوتان و فرزندان آنها ضمن اشتغالزایی فرزندان در فعالیتهای اقتصادی سود آور در استان حضور موثری داشته باشد.

رئیس کانون استان توجه به ارتقای روحیه بازنشستگان و مستمری بگیران را از دیگر اقدامات مهم کانون در سال 98 عنوان و تصریح کرد: در سال 98 کانون استان با اعزام 77 بازنشسته اردوی سیاحتی و زیارتی به شهرهایی مانند مشهد مقدس، شیراز، مازندران و... و همچنین برگزاری دو مورد اردوی یکروزه برای 313 بازنشسته بهمراه خانواده از جمله اقدامات ما در این حوزه بود.

سرهنگ بازنشسته جمشید دین محمدی خاطرنشان کرد: در طول این مدت، 57  بازنشسته وام توانمندسازی، 18 فقره کمک بلاعوض جمعا به مبلغ 58 میلیون ریال و 8 فقره وام صندوق قرض الحسنه کریم اهل بیت امام حسن مجتبی جمعا به مبلغ 322 میلیون ریال تخصیص داده شده است

وی در خصوص مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی نیز از جذب 4  وکیل همکار و ارائه خدمات به 29 بازنشسته، مستمری بگیر و خانواده‌های آنها خبر داد. وی، دیگر فعالیتهای کانون زنجان را، شرکت در مراسم تشییع، تدفین، ترحیم و چهلم 59 نفر از متوفیان و نصب بنر و اهدا لوح تسلیت کانون ناجا، عقد تفاهم نامه با 4 فروشگاه  و شرکتهای خدماتی و رفاهی، اهدا کارت استخر برای 40 نفر از پیشکوتان استان و هماهنگی با استخر کوثر فرماندهی استان جهت استفاده بازنشستگان در روزهای شنبه و چهارشنبه به صورت رایگان برشمرد و خاطر نشان کرد کانون استان ضمن رفع ایرادهای موجود در اجرای برنامه‌های سال گذشته در صدد انجام هرچه بهتر و متنوع تر برنامه ها در سال 99 است.  سرهنگ دین محمدی در پایان از مساعدت‌های فرمانده انتظامی استان و مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان زنجان در حمایت‌های مادی و معنوی از بازنشستگان، مستمری بگیران و وظیفه بگیران قدردانی و اظهار امیدواری کرد: در سال 99 نیز این قبیل کمک ها با فدرت بیشتری ادامه داشته باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو