۲۶۶۷
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۴۵۵۷

ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) و رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین تبریک و تهنیت به مناسبت انتخاب شایسته حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) بعنوان رهبر انقلاب در نظام مقدس جمهوری اسلامی و با آرزوی مشارکت گسترده مردم ولایت مدار در انتخابات ریاست جمهوری ، شوراهای شهر و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ، سومین مرحله مسابقه فرهنگی کانون بازنشستگان ناجا در سال جاری برگزار می گردد .

پاسخ مسابقه یک عدد 23 رقمی است که هر یک از شرکت کنندگان ابتدا 13 رقم شماره شناسایی خود و یا سرپرست خانواده را نوشته و سپس پاسخ سؤالات را به صورت یک عدد 10 رقمی در ادامه آن به شماره 300042844 پیامک نمایند . 

 

سومین مرحله مسابقه فرهنگی کانون بازنشستگان ناجا در سال 1400

 

  • نکات قابل توجه :
    1 ـ افراد غیرتحت تکفل از شرکت کردن در مسابقه جداً خودداری نمایند .
    2 ـ افراد تحت تکفل با شماره شناسایی سرپرست و با شماره تلفن شخصی خود نسبت به ارسال پاسخ اقدام نمایند .
    3 – از درج نام و مشخصات و یا هرگونه حرف یا علامت اضافه مانند خط تیره یا نقطه در بین 23 رقم پاسخ مسابقه خودداری شود ، در غیرانصورت پاسخ شما ثبت نخواهد شد .
    4 ـ قرعه کشی توسط سامانه و با حضور رئیس یا نمایندگان ، بازرسی ، معاونت طرح و برنامه و بودجه ، معاونت اداری و مالی ، معاونت فاوا و معاونت فرهنگی ، اجتماعی و امور پژوهشی کانون انجام می شود.
    5 ـ پاسخ هرگونه ابهام یا سؤالی از طریق تماس تلفنی با کانون استان یا دفاتر نمایندگی مربوطه دریافت شود و در صورت لزوم با شماره تلفن های 42844293 – 42844290 در کانون مرکز ( 830 الی 1030) و از روزهای شنبه تا چهارشنبه ارتباط برقرار شود .
    6 – پاسخ مسابقه را فقط به سامانه 300042844 ارسال نمایید .
    7 – زمان ارسال پاسخ از تاریخ 11 خرداد تا پایان 31 خرداد (ساعت 24) می باشد .

سوالات به شرح زیر می باشد: دانلود سوالات

سومین مرحله مسابقه فرهنگی کانون بازنشستگان ناجا در سال 1400

سومین مرحله مسابقه فرهنگی کانون بازنشستگان ناجا در سال 1400

سومین مرحله مسابقه فرهنگی کانون بازنشستگان ناجا در سال 1400

دانلود سوالات

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو