۲۶۱
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۹۱۱
رئیس کانون بازنشستگان استان مرکزی از دیدار با 170 بازنشسته و مستمری بگیر و برگزاری ضیافت برای 469بازنشسته به همراه خانواده خبر داد.

سرهنگ دوم بازنشسته محمدصادق مهدی گفت: تکریم از بازنشستگان و مستمری بگیران از اولویت‌های اصلی ما در سال 98 بود. دیدار با 150 نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران در منزل آنان و عیادت از 20 نفر از پیشکسوتان بیمار  بستری در بیمارستان بستری از جمله اقدامات ما در این حوزه بود.

وی افزود: در همین ارتباط  469 نفر از پیشکسوتان استان به اتفاق خانواده در برنامه‌های ضیافت کانون در سال 98 شزکت کردند.

سرهنگ مهدی در تشریح وام‌های ارائه به بازنشستگان در مسیر کمک به معیشت این عزیزان نیز گفت: در سال گذشته 98 بازنشسته و مستمری بگیر وام قرض الحسنه توانمدسازی سابا، 58 بازنشسته وام جعاله، 5 فرزند بازنشسته وام خود اشتغالی و 2 بازنشسته وام قرض الحسنه موسسه خیریه کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) را دریافت کردند. ضمن آنکه برای 9 نفر از بازنشستگان نیازمند کمک بلاعوض از محل صندوق موسسه خیریه کریم اهل بیت امام حسن مجتی (ع) پرداخت شد و پرونده 31 نفر از پیشکسوتان زمین گیر جهت دریافت کمک هزینه حق نگهداری به سابا استان ارسال شد که برای 24 نفر از این پیشکسوتان، کمک هزینه حق نگهداری برقرار شد.

برگزاری جلسات متعدد شواری هماهنگی نیروهای مسلح استان، دیدار با فرمانده و معاونین انتظامی استان و دیدار با مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان به منظور پیگیری و بررسی مشکلات پیشکسوتان، تکریم از 19 خانواده درگذشتگان، ارائه مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی برای 28 بازنشسته متقاضی، ارائه مشاوره رایگان برای 240 بازنشسته و خانواده آنها از طریق مرکز مشاوره معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و انعقاد قرارداد با تخفیف ویژه با استخرهای سطح استان مرکزی از دیگر اقداماتی بود که سرهنگ مهدی در تشریح برنامه‌های سال 98 کانون استان عنوان کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو