۲۶۰
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۱۱۶۵
رئیس کانون بازنشستگان استان تهران بزرگ:
رئیس کانون  بازنشستگان تهران بزرگ در تشریح برنامههای این کانون در سال 98، گفت: کانون تهران بزرگ با هفت دفتر نمایندگی وظیفه حمایت از بیش از 40هزار بازنشسته، موظف و مستمری بگیر را برعهده دارد.

سردار مرادپور با اشاره به همکاریها و تعاملات موثر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، مجمع کانون تهران و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان، گفت: در سال 98، 10 اردوی یکروزه باغ گیاهشناسی و 10 ضیافت بزرگ در مسیر تکریم و تجلیل از بارنشستگان و مستمری بگیران برنامه ریزی شد و بیش از 12 هزار نفر در این مراسمها حضور یافتند.

دیدار با 1800 بازنشسته و مستمری بگیر و حضور بیش از 12 هزار نفر در اردوها و ضیافت‌های خانوادگی از مهمترین اقدامات سال ۹۸ است

 

وی از دیدار با حدود 1800 بازنشسته در سال 98 خبر داد و تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی به عمل آمده، مقرر شد بازنشستگان و مستمری بگیران بالای 75 سال در اولویت دیدارها قرار بگیرند که در این خصوص با یک هزار و 550 بازنشسته و مستمری بگیر دیدار شد.

سردار مرادپور افزود: دیدار از 248 بازنشسته بستری در بیمارستان و بررسی مشکلات و کمبودهای آنان از دیگر اقدامات همکاران ما در سال جاری بود که با استقبال و قدردانی این عزیزان همراه بود.

رئیس کانون بازنشستگان ناجا همچنین از تشکیل 122 پرونده معسرین به منظور ارائه خدمات به معسرین، نیازمندان و بیماران خاص خبر داد و گفت: در صندوق کریم اهل بیت نیز تلاش شد در حد بضاعت به بازنشستگان نیازمند خدمات ارائه شود.

وی ارائه خدمات مشاوره رایگان حقوقی به بازنشستگان، مستمری بگیران و خانواده‌های محترم آنها را از دیگر اقدامات کانون برشمرد و گفت: طبق تعرفه هم اکنون وکلای محترم به صورت آزاد برای انجام یک مشاوره حداقل 200هزار تومان و برای انجام خدمات حقوقی(نوشتن لایحه) حداقل یک میلیون تومان دریافت می‌کنند اما در کانون برای اعضا رایگان است.

وی افزود: در سال 98، بیش از 900 نفر از خدمات معاضدت قضایی و مشاوره حقوقی کانون بهره گرفتند و همواره این آمادگی در کانون وجود دارد تا عزیزان بازنشسته، مستمری بگیر و خانواده آنها به صورت رایگان از مشاوران حقوقی ما بهره مند شوند.

دیدار با 1800 بازنشسته و مستمری بگیر و حضور بیش از 12 هزار نفر در اردوها و ضیافت‌های خانوادگی از مهمترین اقدامات سال ۹۸ است

 

وی در ادامه در تشریح طرح‌های حمایتی کانون نیز گفت: اختصاص حدود 550 وام 50 میلیون ریالی در قالب توانمندسازی و 120 وام 20 میلیونی جعاله از دیگر خدمات ما به عزیزان بازنشسته بود.

رئیس کانون بازنشستگان تهران بزرگ در بخش دیگری از این گفتگو در تشریح برنامه‌های سال 99، گفت: تلاش زیادی داریم تا گستره خدمات ما تمام بازنشستگان و مستمری بگیران را دربرگیرد و براین اساس با همکاری فرمانده محترم تهران بزرگ و اداره بازنشستگی نیروهای مسلح تهران امیدواریم در سال 99 به این مهم برسیم.

وی افزود: با توجه به اینکه برگزاری اردوهای یکروزه، ضیافت‌های خانوادگی، تجلیل از پیشکسوتان شاخص در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و ... ، حمایت از معسرین،  دیدار و ملاقات از بازنشستگان، عیادت از بیماران بستری، ارائه مشاوره حقوقی به بازنشستگان و مستمری بگیران و... همواره مورد استقبال بازنشستگان و خانواده محترم آنها بوده است، مطمئنا در سال 99 نیز این برنامه‌ها در اولویت هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو