۲۵۸۷
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۹۴۵
سردار شرفی در دوازدهمین همایش سراسری روسا و مسئولان ستادی کانون بازنشستگان ناجا:
رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان ناجا با تاکید بر لزوم بهره مندی از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان تاکید کرد: سردار اشتری همواره تاکید دارند امکانات و منابع سازمان بایستی در اختیار بازنشستگان و اعضای وابسته ناجا قرار بگیرد و از طرفی بهترین خدمات باید به این عزیزان ارائه شود.

سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا و رئیس هیئت مدیره کانون در دوازدهمین همایش سراسری روسا و مسئولان ستادی کانون بازنشستگان ناجا، اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره) درود و رحمت می فرستیم و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت گرامی می داریم و آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی برای فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی داریم.

وی افزود: از حضور در جمع اعضای وابسته و بازنشستگان ناجا بسیار خرسندم که بعد از گذشت مدت زمانی، دوباره توفیقی حاصل شد تا به محضر پیشکسوتانی برسم که حق فرماندهی بر ما دارند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این همایش ادامه داد: از تلاش دلسوزانه و پیگیرانه ریاست کانون بازنشستگان ناجا و همکارانشان نیز قدردانی می کنم که ابعاد مختلف برنامه ریزی ها و اقدامات این دوستان بیانگر زحمات آنان است، به نحوی که هر ساله در مقایسه با سال گذشته شاهد وضعیت بهتر مجمع و بهبود خدمات دهی به اعضاء وابسته و بازنشستگان ناجا هستیم.

سردار شرفی با اشاره به سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر یادآور شد: فرا رسیدن این ایام را به شما پیشکسوتان هشت سال دوران دفاع مقدس و جهادگران عرصه نظم و امنیت تبریک و تهنیت می گویم و یاد و خاطره شهدای آزادسازی خرمشهر را گرامی داشته و بر روان پاک آنان درود می فرستم.

رئیس هیئت مدیره کانون ادامه داد: زمانی که انقلاب اسلامی شکل گرفت، این سبک و سیاق را همه انسان های آزادیخواه و آزادی طلب پسندیدند و کسانی که به دنبال چنین شرایطی بودند، امیدوار شدند؛ نهضت های آزادی بخش و انسان های آزادی طلب امیدوار به گشایش ها شدند و این مدل بی بدیل یعنی انقلاب اسلامی شکوهمند به جهان مخابره شد تا انسان های آزادی خواه باور کنند که با تکیه بر عقیده و جهاد می توان بر استکبار پیروز و پرچم آزادی و استقلال را برافراشت.

سردار شرفی با اشاره به جنگ تحمیلی عراق به ایران خاطر نشان کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی، منافع نظام سلطه را دچار آسیب و خطر کرد، بنابراین همین نظام با توسل به دیکتاتوری منفور چون صدام حسین، جنگ را در شرایطی به ما تحمیل کردند که در آن برهه، استراتژی دفاعی و نظامی کشور، تعریف شده نبود و همین باعث شد که صدام شروع به رجزخوانی کند و بگوید که بعد از سه روز از آغاز این جنگ، بنا است که در پایتخت ایران مصاحبه کند.

وی اضافه کرد: تحلیل قواعد بازی به گونه ای بود که پیروز این میدان آنان هستند، اما دیدیم که چگونه دست خداوند ما را با همه کمبود امکانات کمک و پشتیبانی کرد و آزادسازی خرمشهر مصداق بارزی از عنایت خداوند متعال و جانفشانی رزمندگان اسلام و انقلاب است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه امام خمینی (ره) چه زیبا فرمودند که :" خرمشهر را خدا آزاد کرد"، ادامه داد: ما در این فتح دست یاری خداوند را به چشم دیدیم و باید قدردان همه نعمت ها باشیم که یکی از این نعمات، امنیت مثال زدنی می باشد.

وی با اشاره به اهمیت شکر نعمت ، ادامه داد: یکی از روش های شکرگزاری، مشارکت در امور حاکمیتی و سیاسی کشور از جمله انتخابات است؛ مشارکت در این عرصه یک تکلیف شرعی، اخلاقی و قانونی برای همه ما است و نباید فراموش کنیم که در قبال شهدا مسئول هستیم و دینی بر گردن مان می باشد، بنابراین باید با مشارکت حداکثری به افزایش اقتدار کشور کمک کنیم.

سردار شرفی تصریح کرد: ارتقاء شاخص های امنیت عمومی جامعه اهمیت بسیار زیادی دارد و حضور پرشور و شعور در انتخابات کمک شایانی به ارتقاء این شاخص ها می کند و مطمئنیم که اعضای وابسته و بازنشستگان ناجا به همراه خانواده هایشان با حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری بار دیگر نقش آفرینی درخشانی خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکیل کانون وابستگان و بازنشستگان ناجا ادامه داد: اولین هدف و وظیفه ای که برای تشکیل چنین کانونی تعریف شده است؛ بهره مندی از تجربیات ارزشمند و توانمند بازنشستگان در امور تحکیم نظم و امنیت می باشد.

سردار شرفی با تاکید بر لزوم حمایت از اعضای کانون در ابعاد مختلف اعم از فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، معیشتی و خدماتی و ... بیان کرد: همه این موضوعات از وظایفی است که باید با برنامه ریزی و لحاظ کردن نظرات اعضای وابسته و بازنشستگان ناجا دنبال کرد، برنامه های تدوینی نیز بایستی به  بهترین شکل اجرایی شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا اضافه کرد: ایجاد هماهنگی و فراهم سازی بسترهای لازم به منظور برون سپاری برخی ماموریت ها به اعضای وابسته ناجا را نیز مهم و اولویت دار می دانیم؛ فرصت ها و بسترهایی در نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی وجود دارد که باید شناسایی و به منظور برون سپاری به اعضای وابسته واگذار شود.

وی با اشاره به دغدغه جدی فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر ارتقاء و بهبود خدمات دهی به اعضای وابسته و بازنشستگان ناجا عنوان کرد: سردار اشتری همواره تاکید دارند امکانات و منابع سازمان بایستی در اختیار بازنشستگان و اعضای وابسته ناجا قرار بگیرد و  از طرفی بهترین خدمات باید به پیشکسوتان ناجا ارائه شود.

رئیس هیئت مدیره کانون با اشاره به تمهید امکان به منظور حضور نمایندگان بازنشستگان و اعضای وابسته در بیمارستان های 9 گانه ناجا یادآور شد: یکی از اقدامات خوبی که با همکاری سردار "حسینی"؛ معاون بهداد ناجا میسر و محقق شد، ایجاد نمایندگی کانون بازنشستگان ناجا در بیمارستان های نیروی انتظامی به منظور تسهیل در فرآیند خدمات دهی درمانی به این گروه است.

سردار شرفی اضافه کرد: در کنار اینها حمایت های معیشتی نیز از رویکردهای جدی ما در تکریم بازنشستگان و اعضای وابسته نیروی انتظامی می باشد.

وی تصریح کرد: معتقدیم که صرف نظر از تکلیف سازمانی، همه فرماندهان بایستی باور ، اعتقاد و ایمان داشته باشند که از ظرفیت پیشکسوتان، بازنشستگان و اعضای وابسته به نحو مطلوبی بهره مند شوند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو