۲۵۸
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۱۱۷۱
رئیس کانون بازنشستگان استان ایلام از دیدار و سرکشی از 54 نفر از اعضای کانون، اعطای سبد کالای به 1186 نفر و اشتغالزایی برای 11 نفر از بازنشستگان و فرزندان آنها خبر داد.

سرهنگ بازنشسته منوچهر چراغی گفت: در طول سال 1398، در مسیر تکریم از بازنشستگان و حمایت از آنها بیش از 5 عنوان برنامه در کانون استان ایلام به اجرا در آمد.

تشریح اقدامات کانون بازنشستگان استان ایلام در سال 98


وی افزود: برنامه دیدار از اعضای بازنشسته یکی از اولویتهای کانون در سال 98 بود و در این خصوص با 45 بازنشسته در منزل و 8 بازنشسته در بیمارستان از طریق کانون دیدار شد.
سرهنگ چراغی تجلیل از بازنشستگان و خانواده محترم آنها را از دیگر برنامههای کانون عنوان کرد و گفت: در سال 98، از 5 آزاده و جانباز، 2 بازنشسته شاخص و 2 بازنشسته و فرزند بازنشسته نخبه تقدیر شد. وی اضافه کرد: بحث اشتغالزایی بازنشستگان و فرزندان آنها از دیگر دغدغههای ما در سال 98 بود که در این خصوص ضمن اشتغالزایی برای تعداد 2 نفر بازنشسته و 9 نفر فرزند بازنشسته در شرکتهای رهگشا و غیره، به 8 نفر از فرزندان بازنشسته نیز وام خوداشتغالی اعطا شد. رئیس کانون استان ایلام توجه به ارتقای روحیه بازنشستگان و مستمری بگیران را از دیگر اقدامات مهم کانون در سال 98 عنوان کرد و تصریح کرد: برگزاری اردوی یکروزه و ضیافت با حضور 784 بازنشسته، مستمری بگیر و خانواده محترم آنها و اعطای سبد کالا برای یک هزار و 186 نفر بازنشسته و مستمری بگیر از جمله اقدامات ما در این حوزه بود.

تشریح اقدامات کانون بازنشستگان استان ایلام در سال 98


وی افزود: طی مکاتبه با اداره صنعت معدن و تجارت 2350 کیلوگرم گوشت دولتی برای تعداد 777نفر از بازنشستگان شهر ایلام دریافت شد. سرهنگ بازنشسته چراغی خاطرنشان کرد: در طول این مدت، 43بازنشسته وام توانمندسازی و16 بازنشسته وام صندوق قرض الحسنه کریم اهل بیت امام حسن مجتبی را دریافت کرد و به 11 بازنشسته و مستمری بگیر معسر کمک یک میلیون ریالی شد. وی در خصوص مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی نیز از جذب 1 وکیل همکار و ارائه خدمات به 3 بازنشسته، مستمری بگیر و خانوادههای آنها خبر داد. حضور در اتاق فکر فرماندهی انتظامی استان، شهرستان ها و پلیسهای تخصصی و شور عمومی استان، دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در فصول مختلف سال و پیگیری تصویب لایحه مدیریت خدمات کشوری با اصلاحات مربوطه، شرکت در مراسم درگذشت 36 نفر از متوفیان و نصب بنر و اهدا لوح تسلیت کانون ناجا، همکاری جهت استفاده از باشگاههای ورزشی پاس و شهید حججی فرماندهی انتظامی استان، دریافت 163 کارت با تخفیف 100درصد جهت آب درمانی برای بازنشستگان از ساتا استان که به صورت رایگان استفاده میشود، از دیگر برنامه هایی بود که در سال گذشته تحقق پیدا کرده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو