۲۵۳
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۱۶۴۹
سرهنگ بازنشسته علی پور خاطرنشان کرد: در طول این مدت، 311 بازنشسته وام توانمندسازی، یک بازنشسته کمک بلاعوض و یک بازنشسته وام صندوق قرض الحسنه کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) را دریافت کرد و به 45 بازنشسته و مستمری بگیر معسر کمک 225 میلیون ریالی شد.

رئیس کانون آذربایجان شرقی از دیدار و سرکشی 675 نفر از اعضای کانون، اعطای سبد کالای به 10 هزار و 162 نفر، و اشتغالزایی برای 260 نفر از بازنشستگان و فرزندان آنها خبر داد.
سرهنگ بازنشسته علی پور گفت: در طول سال 1398، در مسیر تکریم از بازنشستگان و حمایت از آنها بیش از 40 عنوان برنامه در کانون آذربایجان شرقی به اجرا در آمده است.

تشریح اقدامات کانون بازنشستگان آذربایجان شرقی در سال 98


وی افزود: برنامه دیدار از اعضای بازنشسته یکی از اولویتهای کانون در سال 98 بود و در این خصوص 404 بازنشسته در منزل و 54 بازنشسته در بیمارستان از طریق کانون و 217 بازنشسته، خانواده بازنشستگان متوفی، مستمری بگیران و جانبازان از طریق فرماندهی انتظامی استان انجام گرفت.
سرهنگ علی پور تجلیل از بازنشستگان و خانواده محترم آنها را از دیگر برنامههای کانون عنوان کرد و گفت: در سال 98، از 333 آزاده و جانباز، 6 بازنشسته شاخص و 14 بازنشسته و فرزند بازنشسته نخبه تقدیر شد، ضمن آنکه 11 بازنشسته نیز به عنوان نخبه، نویسنده و مؤلف در استان شناسایی شد تا از آنان با هماهنگی کانون ناجا در موارد لزوم استفاده شد.
وی اضافه کرد: بحث اشتغالزایی بازنشستگان و فرزندان آنها از دیگر دغدغههای ما در سال 98 بود که در این خصوص ضمن اشتغالزایی برای تعداد 230 نفر بازنشسته و 30 نفر فرزند بازنشسته در شرکتهای انتظام و رهگشا، به 20 نفر از فرزندان بازنشسته نیز وام خوداشتغالی اعطا شد.

تشریح اقدامات کانون بازنشستگان آذربایجان شرقی در سال 98


رئیس کانون آذربایجان شرقی توجه به ارتقای روحیه بازنشستگان و مستمری بگیران را از دیگر اقدامات مهم کانون در سال 98 عنوان کرد و تصریح کرد: برگزاری اردوی یکروزه و ضیافت با حضور یک هزار و 134 بازنشسته، مستمری بگیر و خانواده محترم آنها، اعزام 40 بازنشسته خانم به اردوی سیاحتی، صدور حواله زیارتی و سیاحتی برای 261 بازنشسته، برگزاری مراسم ضیافت برای 165 نفر از بازنشستگان بسیجی و خانوادههای آنها با همکاری فرمانده انتظامی استان و اعطای سبد کالا برای 10 هزار و 162 بازنشسته به ارزش 10 میلیارد و 209 میلیون ریال از جمله اقدامات ما در این حوزه بود.
وی در خصوص مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی نیز از جذب 9 وکیل همکار و ارائه خدمات به 31 بازنشسته، مستمری بگیر و خانوادههای آنها خبر داد.

تشریح اقدامات کانون بازنشستگان آذربایجان شرقی در سال 98


حضور در اتاق فکر فرماندهی انتظامی استان، شهرستان ها و پلیسهای تخصصی و شور عمومی استان، دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در فصول مختلف سال و پیگیری تصویب لایحه مدیریت خدمات کشوری با اصلاحات مربوطه، شرکت در مراسم تشییع، تدفین، ترحیم و چهلم 165 نفر از متوفیان و نصب بنر و اهدا لوح تسلیت کانون ناجا، عقد تفاهم نامه با 3 فروشگاه مطرح جهت تهیه لوازم خانگی با تخفیف ویژه برای بازنشستگان، همکاری جهت استفاده از باشگاههای ورزشی پاس و شهید حججی فرماندهی انتظامی استان، دریافت 450 کارت با تخفیف 40 تا 50درصد مرکز آب درمانی برای بازنشستگان و از استخر شهید جلالی فرماندهی انتظامی استان در روزهای دوشنبه و پنجشنبه به صورت رایگان و یا نیم بها استفاده میشود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها