۲۴۶۶
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۴۲۸
معاون بهداد ناجا در آئين گشايش دفاتر نمايندگي کانون بازنشستگان در بيمارستان هاي ناجا:
معاون بهداد ناجا با بيان اين که بازنشستگان ناجا، پيشکسوتان و سرمايه هاي ارزشمند و صاحب تجربه ناجا هستند، فرصت خدمت و تکريم اين قشر فرهيخته را توفيق بزرگ و مايه مباهات عنوان کرد.

سردارمحمد رضا حسيني در آئين گشايش دفاتر نمايندگي کانون بازنشستگان در بيمارستان هاي ناجا که به صورت ارتباط تصويري برگزار شد ضمن درود بر روح پرفتوح امام راحل و شهدا اظهار کرد: به همه همکارانم در بيمارستان هاي 9 گانه ناجا که مجاهدانه و صبورانه در حال خدمتگزاري به سلامت مردم هستند صميمانه خسته نباشيد و خداقوت عرض مي کنم بي شک  پاداش و اجر معنوي زحمات شما عزيزان در نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

وي در ادامه با ذکر اين حديث از امام جعفر صادق(ع) که: بزرگ داشت مومن سپيد مو، بزرگداشت خداوند است، اظهار داشت: خوشحاليم که در خدمت نمايندگان قشر فرهيخته و ارزشمند بازنشستگان ناجا هستيم و فرصت ديگري براي خدمتگزاري بيشتر به بازنشستگان ناجا به عنوان آئينه تمام نماي شاغلان براي من و همکارانم در معاونت بهداد و مجموعه بيمارستان هاي ناجا فراهم شده است.

معاون بهداد ناجا گشايش دفاتر نمايندگي کانون بازنشستگان در بيمارستان هاي ناجا را رويدادي مبارک عنوان و تصريح کرد: خدمت و تکريم بازنشستگان ناجا که ساليان زيادي از عمر با برکت خود را در خدمت به امنيت اين مرزو بوم صرف کرده اند براي ما توفيق بزرگ و مايه افتخار و مباهات است.

سردار حسيني در ارتباط تصويري با روساي بيمارستان هاي ناجا بر ضرورت تعامل و همکاري با دفتر نمايندگي کانون بازنشستگان تاکيد کرد و افزود: فعاليت اين دفاتر زمينه خدمتگزاري بيشتر و رفع مشکلات و دغدغه هاي اين قشر ارزشمند را براي ما فراهم کرده است و بايد تلاش کنيم از اين فرصت در جهت تکريم هرچه بيشتر و ارتقاي رضايتمدي اين عزيزان بهره برداري کنيم.

وي در پايان از تلاش هاي هيات رئيسه ناجا، مشاور فرمانده ناجا در امور بازنشستگان و رئيس نيروي انساني معاونت بهداد و روساي بيمارستان هاي ناجا براي اجرايي شدن اين طرح قدرداني کرد.

معاون بهداد ناجا در حاشيه اين آئين تصريح کرد:  در ارائه خدمات بهداشتي و درماني بين کارکنان شاغل و بازنشسته تفاوتي قائل نيستيم و افتتاح دفاتر نمايندگي کانون بازنشستگان ناجا گامي در جهت تکريم هرچه بيشتر بازنشستگان و پيشکسوتان با ايجاد بسترهاي لازم در روان سازي رفت و آمدها و تسريع و تسهيل در ارائه خدمات درماني به اين قشر ارزشمند است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو