۲۳۹۴
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۲۲۲۴۸
روابط عمومی سازمان اتكا جهت پاسخ به گله مندی يكي از بازنشستگان شريف ن.م پيرامون سقف تخفيفات كارت حكمت و اينكه چرا پس از بالارفتن تعداد اقلام خريداري شده نمي توان مازاد آن را از تخفيف ٣٠ درصدي استفاده نمود، جهت روشن شدن موضوع توضيحات زير را بدين شرح تقديم مي نمايد:

سازمان اتکا با بهره مندی از زنجیره تأمین کالا و با تکیه بر شبکه ی تأمین کنندگان خود، همواره سعی بر تأمین کالاهای مورد نیاز خانواده ی بزرگ نیروهای مسلح و جامعه ی هدف در سطح فروشگاه های زنجیره ای اتکا با کیفیت و قیمت مناسب همراه با تخفیفات عمومی قابل توجه و حتی تا 50 درصد را دارد.
بخشی از این تخفیفات ارائه شده به عموم مشتریان توسط شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا و بخش دیگری را تأمین کنندگان متقبل می شوند.
سازمان اتکا درراستای تقویت سبد معیشت خانواده معزز نیروهای مسلح، علاوه بر تخفیفات عمومی، تخفیفات از ۵ تا ۱۵ درصدی با سقف ۷۵۰۰۰۰ ریال در هر ماه برای شاغلین و ۵ تا ۳۰ درصدی با سقف ۱۵۰۰۰۰۰ ریال در هر ماه برای بازنشستگان نیروهای مسلح در قالب تخفیفات حکمت کارت نیز لحاظ داشته است.
در این میان، زمانی که مشتریانی از خانواده نیروهای مسلح (بازنشسته- شاغل) برای خرید به فروشگاه مراجعه می‌نمایند، چنانچه کالایی با تخفیف بالای 30 درصد را انتخاب نماید، کالای مورد نظر علاوه بر تخفیف عمومی درصد اندکی از تخفیفات 15 و 30 درصدی حکمت کارت را شامل می شود، چرا که شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای اتکا حداکثر تخفیف ممکنه را برای کالای مورد نظر لحاظ کرده است.
همچنین خرید کالایی با تخفیف عمومی بالا به صورت اعتباری برای یک عدد (به طور مثال عسل با تخفیف عمومی پنجاه درصدی) از آن محصول میسر است و در صورتی که مشتری تقاضای خرید بیش از یک عدد کالای تخفیف بالا را داشته باشد می بایست هزینه آن را از طریق بن ریالی، یارانه و یا به صورت نقدی پرداخت کند.
گفتنی است از اهداف مهم و اصلی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، خدمت رسانی به جامعه هدف و تمام مشتریانی است که به فروشگاه ها مراجعه می کنند.
در فضای اقتصادی امروز، ارائه برنامه‌ها و خدمات خرسندساز و مطلوب، از جمله دغدغه های سازمان اتکاست تا بتوانند با اجرایی کردن هرچه بیشتر تخفیفات در انواع کالاها، باری را از دوش مشتریان بردارد و رضایت حداکثری را در این میان ایجاد کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو