۲۳۳۵
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۳۸۹
 سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح با همکاری موسسه خانواده سلامت بنیان در نظر دارد در سال ۱۴۰۰ کارگاههای آموزشی مهارتهای زندگی را برای بازنشستگان عزیز و خانواده های ایشان برگزار نماید.

با توجه به شیوع کرونا و با توجه به هدف سازمان مبنی بر آموزش تعداد بیشتری از عزیزان در نظر است کارگاهها به سه شکل حضوری با تعداد کم و بصورت ویدئو کنفرانسی، آنلاین و از طریق اینترنت و آفلاین و از طریق اینترنت برگزار گردد.

در مدل حضوری در هر استان تعداد ۵ نفر از بازنشستگان در کلاس حضور یافته و بصورت ویدئو کنفرانسی استاد مباحث آموزشی را مطرح و تعامل دو طرفه بین استاد و فراگیران شکل خواهد گرفت و عزیزان بازنشسته می توانند مستقیم سوالات خود را مطرح و پاسخ دریافت کنند.

در مدل آنلاین عزیزان بازنشسته و خانواده ها می توانند از خانه و با استفاده از اینترنت و با ورود به لینک ارسالی در محیط اسکای روم مباحث آموزشی را گوش دهند و سوالات خود را بپرسند و استاد نیز پاسخگوی سوالات ایشان خواهد بود.

در مدل آفلاین عزیزان بازنشسته و خانواده ها می توانند از خانه و با استفاده از اینترنت با ورود به سایت بازایستاده، به صفحه کارگاه بروند و مباحث از قبل ضبط شده را گوش داده و در آزمون پایانی کارگاه شرکت نمایند.

به عزیزان شرکت کننده در کارگاهها به قید قرعه جوایز نفیس ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

عزیزانی که تمایل به شرکت دارند برای تعیین نحوه حضور خویش می توانند برای مدل حضوری عدد ۹، برای مدل آفلاین عدد ۸ و برای مدل آنلاین عدد ۷ را به سرشماره ۱۰۰۰۹۶۲۱ پیامک کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو