۲۲۹۸
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۷۷۷
فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با با خانواده شهید صابر یبارنژاد با تأکید بر این که ادامه راه شهدا، رسالتی بس عظیم است که بر دوش ما قرار گرفته، بیان کرد: خانواده های شهدا از پیشگامان پاسداری از ارزش های انقلاب می باشند.

سردار حسین اشتری در سفر به استان بوشهر با خانواده شهیدصابر یبارنژاد دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار فرمانده ناجا ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به خانواده این شهید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همگان، ماه رمضان را فرصتی مغتنم برای دور کردن گناهان و آلودگی های وجودی انسان ها دانست و گفت: هرچه انسان سبکبال تر شود روحش به سمت ملکوت و کمال با آرامش بیشتری پرواز می کند همانگونه که شهدا با این فراغ بالی به آغوش پروردگارشان شتافتند.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر این که ادامه راه شهدا، رسالتی بس عظیم است که بر دوش ما قرار گرفته، بیان کرد: آرامش، عزت و سربلندی امروز ما مدیون خون جوانانی است که در راه صیانت از میهن اسلامی جانشان را خالصانه تقدیم این مرز و بوم کردند.

سردار اشتری با بیان این که خانواده های شهدا از پیشگامان پاسداری از ارزش های انقلاب می باشند، افزود: معنا و مفهوم ارزش های انقلاب و مصادیق آنها را بیش از هرکسی خانواده های شهدا درک می کنند چراکه فرزند خود را در این راه تقدیم کرده اند و برای حفاظت از انقلاب و ارزش ها و تمامیت ارضی کشور بیش از همه دلسوزند.

وی ادامه داد: ما دربرابر مقام شامخ شهدا سر تعظیم فرود می آوریم و دلجویی و رسیدگی به وضعیت خانواده ای این عزیزان را وظیفه خود می دانیم.

فرمانده ناجا در پایان با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا منجر به افزایش انگیزه و روحیه خدمتگزاری می شود، گفت: وقتی پای صحبت پدران، مادران، خواهران و برادران شهدا می نشینیم و آنها از ویژگی ها و خصوصیات شهیدشان می گویند، ابعاد معنوی وجود ما نیز متبلور می شود و همین امر، روحیه و انرژی ما را برای خدمت به مردم مضاعف می کند.

فرمانده ناجا با با خانواده شهیدصابر یبارنژاد دیدار کرد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو