۲۱۳۳
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۶۶۵
معاون توانمندسازی و خدمات رفاهی کانون بازنشستگان ناجا خبر داد:
معاون توانمندسازی و خدمات رفاهی کانون بازنشستگان ناجا از پرداخت 590 وام ضروری، 519 وام خوداشتغالی و کارآفرینی و اعطای کمک بلاعوض 10 میلیون تومانی به پیشکسوتان زلزله زده سی سخت از محل حق عضویت ها خبر داد.

سرهنگ بازنشسته تقی زاده گفت: یکی از برنامه های مهم کانون که از مهرماه آغاز شد، پرداخت وام قرض الحسنه خود اشتغالی و کارآفرینی می باشد که براساس آن درخواست متقاضیان در کمیسیون وام خوداشتغالی کانون مطرح و در صورت حائز شرایط بودن، مورد حمایت قرار می گیرد.
وی افزود: در این ارتباط 620 بازنشسته از سراسر کشور متقاضی دریافت وام بودند. پرونده این عزیزان با برگزاری 16 کمیسیون بررسی و در نهایت 519 نفر حائز دریافت وام خوداشتغالی و کارآفرینی شدند.
معاون توانمندسازی و خدمات رفاهی کانون بازنشستگان ناجا با تاکید بر اینکه 100 درصد اعتبار اختصاص داده شده در این برنامه جذب و توزیع شده است، تصریح کرد: 100 میلیارد و 170 میلیون ریال در این ارتباط وام پرداخت شد.
سرهنگ تقی زاده اعطای وام های ضروری 10، 15 و 20 میلیون تومانی را یکی از اقدامات مهم کانون عنوان کرد و گفت: در طول 3 ماه، 602 وام ضروری به واجدین شرایط اعطا شد.
وی با تاکید بر اینکه اعتبار این طرح ها از محل حق عضویت های کانون تامین شده است و ان شاء ا... کلیه بازنشستگان، مستمری بگیران و وظیفه بگیران در ثواب و اجر معنوی آن سهیم خواهند بود، افزود: این وام ها بدون سود، بدون ضامن و در کمترین زمان ممکن به اعضای واجدشرایط پرداخت گردید.

معاون توانمندسازی و خدمات رفاهی کانون بازنشستگان ناجا با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین علی(ع) راجع به پیامبر اکرم(ص)، یکی از خصوصیات ایشان را طَبِيبٌ‌ دَوَّارٌ بِطِبِّهِ یعنی پزشکی که به دنبال مریض می رود و منتظر مراجعه نمی ماند، عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با مکانیزه کردن مسیر ارائه خدمات به جامعه مخاطب، خدمات به این عزیزان با سهولت و سرعت بیشتری انجام گیرد.
وی تصریح کرد: در زلزله سی سخت به محض اطلاع از حادثه، حمایت از 8 نفر از اعضای کانون در این شهر در دستور کار قرار گرفت و ظرف 48 ساعت، به هریک از این عزیزان مبلغ، 10 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شد تا کمی از آلام آن کاسته شود.

پرداخت تعداد 590 وام ضروری، 519 وام خوداشتغالی و کارآفرینی و کمک بلاعوض 10 میلیون تومانی به پیشکسوتان زلزله زده سی سخت از محل حق عضویت ها

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو