۲۰۲۳
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۹۸۲
فرمانده نیروی انتظامی:
فرمانده ناجا در دیدار با فرماندهان پیشکسوت ناجا در مشهد مقدس بر ضرورت بهره گیری هرچه بیشتر ازتجربیات و دانش این سرمایه های گرانقدر تاکید کرد.

فرمانده ناجا در این دیدار با تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب (س) و تبریک اعیاد ماه رجب گفت: در این سفر اشتیاق فراوانی برای دیدار با پیشکسوتان عزیز داشتیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در هفته ناجا پیام پرمهری به کارکنان ناجا دادند که نشان از بزرگواری، تدبیر و رضایت ایشان از مجموعه ناجاست و این لطف و عنایت، حاصل 40 سال تلاش و زحمت و خدمت این عزیزان است.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت استفاده و بهره گیری از تجربیات ارزشمند و دانش پیشکسوتان تاکید کرد و تکریم  مقام این عزیزان را بسیار مهم برشمرد.

وی گفت: جذب فرزندان علاقمند پیشکسوتان  در نیروی انتظامی یکی از اولویت ها برای تامین نیروی انسانی متعهد و معتقد است.

سردار اشتری تصریح کرد: پیگیری موضوع مسکن و درمان پیشکسوتان و کمک هزینه های ازدواج فرزندان عزیز آنان از دیگر ضرورت های مورد نظر ماست.

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتطامی با خدمات و اقدامات شبانه روزی  پیشگام خدمت گسترده  به مردم است و خوشبختانه در نظر سنجی های به عمل آمده بین 32 سازمان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی در پایان اظهار داشت: بحث هوشمند سازی پلیس برای تحول خدمت رسانی به مردم با جدیت در دستور کار است و ان شاءالله در سال 1400 اجرایی می شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو