۱۹۱۸
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۷۲۳
در گفت و گو با سرهنگ بازنشسته جمیل اسدی تشریح شد:
سرهنگ بازنشسته جمیل اسدی رئیس کانون بازنشستگان استان گلستان از دیدار و سرکشی 149 نفر از اعضای کانون و وام اشتغال‌زایی برای 60 نفر از بازنشستگان و فرزندان آنها خبر داد.

تشریح اقدامات کانون بازنشستگان استان گلستان در سال 1399

سرهنگ بازنشسته جمیل اسدی در تشریح عملکرد کانون بازنشستگان استان گلستان گفت: برنامه دیدار از اعضای بازنشسته یکی از اولویت های کانون در سال 99 بود و در این خصوص دیدار با 139 بازنشسته در منزل و 10 بازنشسته در بیمارستان از طریق کانون و دیدار با 15 بازنشسته، خانواده بازنشستگان متوفی، مستمری بگیران و جانبازان از طریق فرماندهی انتظامی استان انجام گرفت.

وی افزود: در بحث تجلیل از بازنشستگان و خانواده محترم آنها، در سال99، از 42 آزاده و جانباز، دیدار وسرکشی بعمل آمد و ضمن دلجویی از این عزیزان، پک بهداشتی به آنان اعطا شد. ضمن آنکه 4 بازنشسته نیز به عنوان نخبه، نویسنده و مؤلف در استان شناسایی و با هماهنگی کانون ناجا از آنان تقدیر شد.

سرهنگ اسدی در خصوص فعالیت انجام گرفته در بحث اشتغال‌زایی، نیز گفت: در این خصوص اقدام لازم جهت  وام اشتغال‌زایی تعداد60 نفر واجد شرایط دریافت وام باتشکیل پرونده به آنان وام اشتغال‌زایی از طریق کانون ناجا به مبلغ 12/000/000/000 ريال پرداخت گردید.

رئیس کانون استان گلستان توجه به ارتقای روحیه بازنشستگان و مستمری بگیران را از دیگر اقدامات مهم کانون در سال 99 عنوان و تصریح کرد: در طول این مدت، 21 بازنشسته وام توانمندسازی، یک بازنشسته کمک بلاعوض و 29 بازنشسته وام صندوق قرض الحسنه کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) را دریافت کردند و به 56 بازنشسته و مستمری‌بگیر معسر کمک بلاعوض 2/988/000/000 ریالی شد.

وی در خصوص مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی نیز از جذب 5 وکیل همکار و ارائه خدمات به 5 بازنشسته، مستمری بگیر و خانواده های آنها خبر داد.

همچنین شرکت در مراسم تشییع، تدفین، ترحیم و چهلم 81 نفر از متوفیان و نصب بنر و اهدا لوح تسلیت کانون ناجا، عقد تفاهم نامه با 2 شرکت درخصوص آموزش بورس  با تخفیف ویژه برای بازنشستگان و حضور در اتاق فکر فرماندهی انتظامی استان و شهرستان ها از دیگر فعالیتهای این کانون به شمار می‌رود.

تشریح اقدامات کانون بازنشستگان استان گلستان در سال 1399

تشریح اقدامات کانون بازنشستگان استان گلستان در سال 1399

 

تشریح اقدامات کانون بازنشستگان استان گلستان در سال 1399

تشریح اقدامات کانون بازنشستگان استان گلستان در سال 1399

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها